Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:422346
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss, darbības virziens un struktūrvienības    3
2.  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko sakaru vadības organizācija    4
2.1.  Lēmumu pieņemšana uzņēmumā “X”un ar to saistītās darbības    7
3.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās sadarbības veidi un partneri    8
4.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomisko sakaru vadības sociālās un kultūras īpatnības    11
5.  Uzņēmuma starptautiskās finansu un kapitāla veidošanas un izmantošanas procesi un pārvalde    12
6.  Uzņēmuma starptautiskās tirgus/darbības stratēģijas    13
7.  Uzņēmuma iestādes starptautiskās ekonomiskās attiecības    14
8.  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko attiecību, darbības un vadības organizācijas kopvērtējums    15
  Pielikumi    16
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „X” atbilstoši likumam „Par sabiedrībām ar ierobežotu atbildību”1 ir dibināta pamatojoties uz dibināšanas līgumu Tā ir slēgta sabiedrība, kuras daļas nav publiskās apgrozības objekts.
Uzņēmums ir uzskatāms par mikrouzņēmumu, jo tā neto apgrozījums nepārsniedz 700 000 Ls gadā un tajā ir nodarbināti 6 cilvēki. Tas ir reģistrēts komercreģistrā 2007. gada 1. februārī, Rīgā.
Juridiskā adrese - Rīga, Kurzemes prospekts 58-10, Rīga LV-1067
Faktiskā darbība – ofiss – atrodas Atlasa ielā 7a, Rīgā
SIA „Mr. Munks” pamatkapitāla lielums ir 2 000 (divi tūkstoši latu). Vienas daļas nominālvērtība ir Ls 1,00 (viens lats). Kopējais daļu skaits ir 2000 (divi tūkstoši).
Uzņēmuma galvenie darbības virzieni atbilstoši NACE2 kodiem ir:
18.1. poligrāfija un ar to saistītas palīgdarbības;
50. Izdevējdarbība;
90. Radošas, mākslinieciskas un izklaides darbības.
„X” nodarbojas ar pilna servisa sniegšanu poligrāfijas un reklāmas jomā.. Konkrētajā gadījumā tas nozīmē to, ka uzņēmums nodarbojas ne tikai ar pakalpojuma izstrādi (grafiskais dizains, maketu un izklājumu izstrāde, kopējā vizuālā tēla veidošana uzņēmumam), bet arī kā poligrāfijas pakalpojumu brokeris – ņemot vērā dažādās prasības pret poligrāfijas metodēm, kvalitāti, cenu un apjomiem, sniedz vispiemērotāko risinājumu no sadarbības partneru piedāvājumiem. Sadarbības partneri visbiežāk ir tipogrāfijas, dažādu preču vairumtirdzniecības pārstāvji, reklāmas aģentūras.
Uzņēmumam nav atsevišķu struktūrvienību, kā arī noliktavas, jo gatavā produkcija parasti atrodas izgatavotāja noliktavā un tiek piegādāta patērētājiem uzreiz pēc izgatavošanas…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1111344
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties