Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:274901
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Sekretāres iekārtošanās darbā    5
3.  CV (Curriculum Vitae)    8
3.1.  Kā uzrakstīt efektīvu CV?    8
3.2.  Sešas visbiežāk sastopamās kļūdas, rakstot CV    10
3.3.  Neuzmanības kļūdas rakstot CV    11
4.  Sekretāres adaptācija jaunā vietā    13
5.  Profesija sekretāre    17
6.  Sekretāre pēc klasifikatora apraksta    19
7.  Sekretāres darba vietas organizācija un iekārtojums    22
8.  Dokumentēšana kā lietvedības daļa    26
8.1.  Organizatoriskie dokumenti    26
8.2.  Rīkojuma dokumenti    26
8.3.  Izziņu un pārskata dokumenti    28
8.4.  Sarakstes dokumenti    29
8.5.  Personāla dokumenti    30
9.  Uzņēmumā lietojamo rekvizītu dokumentu veidi    31
10.  Prasības rekvizītu noformēšanā    33
11.  Dienesta atzīmes    35
12.  Dokumentu sastāvdaļu izvietojuma zonas    37
13.  Izmantotās literatūras saraksts    38
Darba fragmentsAizvērt

Sakarā ar profesijas iegūšanu Lūznavas profesionālajā vidusskolā bija nepieciešams iziet kvalifikācijas praksi sešu mēnešu garumā. Prakses laiks bija no 2006.gada 6.novembra līdz 2007.gada 20.aprīlim.
Es praksi veicu SIA „X”. Tas ir 100% viena īpašnieka uzņēmums, kurā es veicu galvenā referenta amata pienākumus. Uzņēmums nodarbojas ar būvniecību, projektēšanu, nekustamā īpašuma projektiem, iekārtu montāžu.
SIA „X” vispirms tiku iepazīstināta ar uzņēmuma vadītāja funkcijām un tiešajiem pienākumiem – to pielietojumu ikdienas darbā, darba organizāciju, kolektīva vadību, motivēšanu.
Manas kvalifikācijas prakses galvenais uzdevums bija izpētīt uzņēmuma lietvedības un biroja darba organizāciju. Pastāvīgi veicu korespondences apstrādi, uzņēmuma ienākošo un izejošo dokumentu reģistrāciju, noslēgto līgumu reģistrāciju. Bez tam kvalifikācijas prakses laikā aizvietoju grāmatvedi. Apguvu grāmatvedības programmu „ACORR profit”, veicot algu aprēķināšanas un materiālu uzskaites grāmatveža pienākumus, kā arī nodrošināju uzņēmuma pamatlīdzekļu uzskaiti – aizpildīju pamatlīdzekļu uzskaites kartiņas, aprēķināju pamatlīdzekļu nolietojumu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties