Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:872407
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Prakses organizācijas iekšējās vides raksturojums    4
1.1.  Raidījuma „100 g kultūras” iekšējās vides raksturojums    5
1.2.  Raidījuma „100 g kultūras” organizācijas struktūra    8
2.  Prakses organizācijas ārējās vides un ārējās komunikācijas raksturojums    10
2.1.  Raidījuma „100 g kultūras” ārējās vides raksturojums    11
2.2.  Raidījuma „100 g kultūras” ārējās komunikācijas raksturojums    12
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Autors balstoties uz prakses laikā pieredzēto izdarījis sekojošus secinājumus;
1. Raidījums “100 g kultūras” ir vadošais kultūras raidījums Latvijā, jo tas ir gan informējošs gan izglītojošs, kā arī vienīgais raidījums, kurš pilnībā atspoguļo visus kultūras notikumus, taču sakarā ar LTV valdes lēmumu raidījuma raidlaiks no 19.30, kas uzskatāms par prime time, nomainīts uz 23.15 kas uzskatāms par sliktu raidlaiku konkrētajam raidījumam, jo 19.30 paredzēts rādīt izklaidējošu raidījumu;
2. Liela nozīme projekta atpazīstamības veidošanā mūsdienās ir komunikācijai sociālajos medijos, jo tādā veidā tiek sasniegta lielāka auditorijas daļa un ir vairāk iespēju kā šo informāciju pasniegt interesantā veidā, raidījums „100 g kultūras” sociālajos medijos komunicē ar vidēju aktivitāti;
3. Veidojot kultūras raidījumu ir ļoti svarīgi būt informētiem par svaigākajiem gaidāmajiem notikumiem visās kultūras apakšnozarēs, lai varētu veidot plašu klāstu raidījumu un neatstātu novārtā kādu no apakšnozarēm, taču tā kā raidījums tiek pārraidīts 3 reizes nedēļā, nereti šo nosacījumu neizdodas izpildīt;
4. Raidījuma veidotājiem ir svarīgi personām uzdot padziļinātus jautājumus, lai raidījums nekļūtu par izklaidējošu, bet saglabātu analītiska raidījuma statusu, kas ir projekta pamatnosacījums, taču LTV valde uzstāj, ka nepieciešams sasniegt lielāku skatītāju auditoriju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties