-
Prakse pirmsskolā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
PII „Dzirnaviņas” raksturojums | 4 | |
Mācību programmas analīze | 5 | |
Bērna personības attīstības analīze fiziskajā, psihiskajā un sociālajā jomā | 7 | |
Bērnu personības attīstības jomu izpētes rezultāti | 8 | |
Fiziskā attīstības joma | 8 | |
Socialā attīstības joma | 9 | |
Emocionālā attīstības joma | 10 | |
Intelektuālā attīstības joma | 11 | |
Garīgā attīstības joma | 12 | |
Izvirzītie uzdevumi bērna personības attīstību fiziskajā, emocionālajā, garīgajā, psihiskajā un sociālajā jomā | 13 | |
Izstrādāt īstenošanas plānojumu nedēļai | 14 | |
Nedēļas tēma: Kas palīdzēs? (spec. Profesijas, transports) | 14 | |
Nedēļas tēma: Laimīgs un vesels | 15 | |
Atspoguļot vienas dienas izvērstu plānojumu katrai nedēļai | 16 | |
9.01.15. Piektdiena | 16 | |
15.01.15. ceturtdiena | 20 | |
Pedagoģiskās darbības pašanalīze | 24 | |
Pielikums | 25 |
Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Strādājot šīs divas nedēļas vecākajā vecuma grupā, nepamanīju kā paskrien laiks. Bērni ir ļoti aktīvi un paši mēģina iekustināt uz dažādām aktivitātēm. Tā kā grupiņā ir pārsvarā zēni, tad bija diezgan grūti viņus pierunāt uz dažādām aktivitātēm, kuras neizraisa lielu troksni, jo mūsdienu bērniem patīk liels tracis un troksnis.
Salīdzinot savu pieredzi ar jaunāko bērnu vecumu, varu secināt, ka lielākie bērni ir daudz aktīvāki, ar lielāku darba pieredzi, spēj ļoti pārsteigt ar savām izdarībām. Strādājot šajā grupiņā nācās izmantot vairākas grāmatas, lai veiksmīgi tiktu galā ar visiem uzdevumiem.
Savā darbā ar bērniem izmantoju pēc iespējas vairāk pozitīvu stimulu, lai aktivizētu bērnu darbību. Bērnu ieinteresēšanai nodarbībā izmantoju pārsteiguma momentus, emocionālos tēlus. Savukārt bērnu motivācijai galvenokārt izmantoju iedrošinājumus, uzmundrinājumus, uzslavas u.c. motivējošus faktorus. Strādājot, visvairāk patīk darboties ar visiem bērniem kopā, reti izmantoju apakšgrupu darbus.
Guvu lielu pieredzi, kā iesaistīt valodas tēmu gandrīz katrā nodarbībā. Katru dienu visādos darbos tika iesaistīts nedēļas burts. Pat rotaļās guvu lielu pieredzi, kā veiksmīgi iesaistīt dažādas skaņas.
Uzskatu, ka katram bērnam ir vajadzīga sava pieeja. Centos arī pievērsties katram bērnam savādāk, lai palīdzētu, izprastu viņu. Strādāt grupiņā, kurā dominē zēnu pārsvars ir diezgan smagi. Puišiem patīk uzspēlēt „kariņu”, vienmēr ir jāspēj noķert īstais brīdis, lai neaizietu par tālu.
…
Prakses mērķis – topošā pirmsskolas skolotāja personības īpašību (tolerances, empātijas, pašapziņas) un pedagoģisko kompetenču attīstības veicināšana bērncentrētā pedagoģiskā procesā. Prakses uzdevumi: • Iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādi un pedagoģiskā procesa plānošanas dokumentāciju. • Analizēt bērna personības attīstību fiziskajā, psihiskajā un sociālajā jomā. • Izstrādāt tēmas īstenošanas plānojumu nedēļai. • Atspoguļot vienas dienas izvērstu plānojumu. • Veikt savas pedagoģiskās darbības pašanalīzi.
- Kvalifikācijas prakse pirmsskolā
- Pedagoģiskā prakse pirmsskolā
- Prakse pirmsskolā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Kvalifikācijas prakse pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai42
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai11
Novērtēts! -
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai16
-
Integrētā mācību prakse pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai22
-
Integrētā mācību prakse pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai20