Pašanalīze
Veicot kvalifikācijas praksi Burtnieku novada pašvaldības PII “Burtiņš”.
Es iepazinos ar pedagoģiskā procesa plānošanu, gāju līdzi uz mūzikas un sporta nodarbībām, kurās es bērnus pavēroju vairāk, nekā tikai grupiņā. Devos pastaigās ar bērniem, vadīju rīta apli un citas nodarbības. Manuprāt, man izdevās diezgan labi atrast kopīgu valodu ar bērniem, viņi mani pieņēma, taču bija tādi brīži, kad manī nemaz neklausījās, iespējams, ka vaina ir manī – neesmu vēl radusi būt stingra pret bērniem, tāpēc arī tā sanāca. Prakses laikā veicu visus iecerētos uzdevumu, bet bija uzdevumi, kuri netika realizēti. Uzskatu, ka prakses laikā spēju veidot saskarsmi ar grupiņas bērniem. Domāju, ka man nepieciešams pilnveidot prasmes vadīšanā, jo prakses laikā man radās nelieli sarežģījumi , bērni mani reizēm neklausījās, bija pārāk trokšņaini un skaļi, jo iespējams biju pārāk mīļa un pielaidīga, mēģināju visur viņiem palīdzēt, reizēm pat darīt viņu vietā, lai gan, man
teica, ka vajag darīt tā, lai bērni paši dara. Apzinos, ka pirms nākamās prakses nepieciešams rūpīgi pārdomāt vai ir pietiekamas zināšanas, lai sekmīgi izpildītu visus prakses uzdevumus. Esmu sapratusi, ka katrs bērnudārzs, katra grupa ir atšķirīga, jo bērnu intereses un pedagogu entuziasms, aizrautība ir atšķirīga. Jo atraktīvāks un labsirdīgāks ir pedagogs, jo mājīgāka un patīkamāka ir vide ap viņu. Katrs bērnudārzs ir individualitāte, kas atklājās dažādos veidos.…