Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:310955
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

HOSPITĒTĀS NODARBĪBAS PAR UROPOĒTISKO SISTĒMU APRAKSTS.


Nodarbības laiks – 8. novembris 2006.g 8.00 – 10.00
Klase – māsas 1.kurss D grupa, 22 studenti

Telpas sagatavotība darbam pilnībā atbilst nodarbības būtībai. Telpa ir labi izvēdināta, apgaismojums atbilstošs. Studentiem priekšā ir novietoti plakāti par uropoētisko sistēmu, t.i, ar nieres uzbūves un urīnpūšļa uzbūves attēliem. Uz galda atrodas kodoskops. Jau ieejot telpā rodas priekšstats par lekcijas tēmu. Pasniedzēja ir ieradusies pirms studentiem, kuri arī ierodas uz lekciju laicīgi.
Lekcijas tēma ir cilvēka uropoētiskā sistēma, tās uzbūve, anatomiskais novietojums un funkcijas.
Lekcijas uzdevumi:
1.sniegt zināšanas par cilvēka uropoētiskās sistēmas uzbūvi
2.sniegt zināšanas par cilvēka uropoētiskās sistēmas anatomisko novietojumu un formām,
3.sniegt zināšanas par uropoētiskās sistēmas funkcijām un to nozīmi cilvēka organismā
4.vizuāli parādīt uz plakātiem nieres un urīnpūšļa uzbūvi
Par lekcijas tēmu studenti ir bijuši informēti jau iepriekšējā tikšanās reizē, bet iepriekšēju sagatavotību šai tēmai neizrāda.
. Kā mācību metode ir izvēlēta lekcija un vizuāli materiāli (lekciju materiāli uz kodoskopa un plakāti) – materiāla nolasīšana ar sekojošiem paskaidrojumiem un attēlu (plakātu) demonstrēšanu, kuriem arī seko skaidrojumi par tajā redzamo. Jāpiebilst, ka lekcijas sākumā situāciju pilnīgi kontrolē pasniedzēja, kas ir aktīvā puse. Pasīvā puse šinī gadījumā ir studenti, kuri izturas klusi un cītīgi seko jaunajai mācību vielai, bet jau ļoti drīz arī studenti tiek aktīvi iesaistīti mācību procesā gan jautājumu uzdošanā un atbildē, gan plakātu izpētē.
Mācību procesa organizācijas forma ir frontālā, tas nozīmē, ka pasniedzējam ir tiešs kontakts ar visiem audzēkņiem uzreiz. Tā kā tiek apgūta svarīga un būtiska viela un studentu uzmanība tiek koncentrēta ilgstoši, pasniedzēja pārmaiņus savam lasītajam materiālam iesaista arī pašus studentus jaunās vielas izpētē, īpaši pie plakātu izpētes. Lekcijas vidū tiek izveidota piecu minūšu atpūta, kuras laikā studenti ātri paspēj padzerties no automāta siltu kafiju un atkal ir gatavi darbam, jau vēl aktīvāki.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties