Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:169442
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA ’’Pozitīvs2010’’ vispārējs raksturojums    5
2.  SIA ’’Pozitīvs2010’’ mārketinga procesa izvērtējums    10
3.  SIA ‘’Pozitīvs2010’’ mērķtirgus izvērtējums    21
4.  SIA ‘’Pozitīvs2010’’ darba ar klientiem izvērtējums    29
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās uzņēmējdarbība un tās vide ir mainīga, tāpēc, lai uzņēmums spētu pastāvēt un attīstīties, ir jāseko līdzi konkurentu darbībai un jātiecas pēc mērķu piepildīšanu, kā arī īpaša uzmanība ir jāpievērš klientiem un viņu vēlmēm.
Uzņēmumā ļoti svarīga loma ir mārketingam. Mārketinga būtība ir veidot un uzturēt pieprasījumu, lai nodrošinātu uzņēmumam peļņu.
Prakse ir veikta mazā uzņēmumā SIA ‘’Pozitīvs2010’’, kas nodarbojas ar sabiedrisko ēdināšanu un izklaides/nakts pasākumu rīkošanu.

Prakses mērķis: nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas un sekmēt profesionālo kompetenču attīstību uzņēmējdarbībā, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties