Prakses laikā no 5.oktobra līdz 29. novembrim es strādāju skaistumkopšanas salona „Elada „ , kas atrodas Ādažos un darbojas savā sfērā jau pusotru gadu. Prakses laikā man bija iespēja izpētīt un izanalizēt skaistumkopšanas salona „Elada” darbību un komunikāciju procesu uzņēmumā. Prakses mērķis bija teorētisko zināšanu nostiprināšana un attīstība , patstāvīga profesionālo darba prasmju un iemaņu veidošana komunikāciju jomā.
Skaistumkopšanas salona „Elada” īpašnieki, biznesā , kas saistīts ar apkalpošanu darbojas jau sešus gadus, bet tieši skaistumkopšanā divus gadus. Pašlaik īpašniekiem ir trīs uzņēmumi , divi no viņiem strādā skaistumkopšanas nozarē. Bizness, kas saistīts ar skaistumkopšanu priekš viņiem bija kaut kas jauns un nezināms. Salons „Elada” atveras 2008.gada augustā, bet par tādu īsu laiku paspēja daudz sasniegt, ka ari daudz zaudēt. Šī salona īpašnieki šogad atvēra vel vienu frizētavu Ādažos, kas izveidoja konkurenci viņu pašu salonam „Elada” ,tādā veidā sabojājot attiecības ar „Elada” salona darbiniekiem.
Darbā ir apkopoti un izanalizēti šādi prakses uzdevumi :
Uzņēmuma iekšēja vide, kurā ietilpst uzņēmuma misija un mērķis, vadītāja dominējoša loma, organizācijas kultūra, formāla un neformāla komunikācija , uzņēmuma struktūra un lietišķa dokumentācija.
Uzņēmuma arēja vide, tas ir uzņēmuma klienti, konkurenti, piegādātāji un uzņēmuma nozīmīgi faktori.…