Uzņēmums nodarbojas ar kravu pārvadājumiem, vairāk specializējoties uz kravas, kurai nepieciešams noteikts temperatūras režīms, tāpēc lielāku aotomašīnu parka daļu aizņem automašīnas ar refrežeratoru.
Analīzējamajā periodā pārvadājumi tika veikti Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Polijā, Čehijā un Ungārijā.
Salīdzinājumā ar iepriekšējo periodu personāla skaits palielinājas par diviem cilvēkiem (analīzējamajā periodā 19 cilvēki, bāzes periodā 17 cilvēki). Izmaksas saistītas ar personālu (atlīdzība par darbu un nodokļi) attiecīgi arī palielinājas, tas ir saistīts ne tikai ar personāla skaita pieaugumu, bet arī ar to, ka likumdošanā mainījies minimāla darba alga mēnesī.
Uzņēmuma saimnieciskas darbības pozitīva puse ir tas, ka strādājot ar citām valstīm ir iespēja samazināt nodokļu izmaksas, jo piemērām PVN likme tādā gadījumā ir 0% un pārskata perioda beigās ir iespēja saņemt no budžeta PVN priekšnodokļa atmaksāšanu.
Uzņēmuma saimnieciskas darbības negatīva puse ir problemas saistītas ar mašīnām, jo tie bieži bojājas sakarā ar mašīnu nolietojumu vai ceļu negadījumu dēļ, ir arī risks ka mašīna cieš bojājumus cilvēciska faktora dēļ. Krāvas automašīnas remonts, vai kaut vienas detāļas maiņa prasa diez gan lielus naudas ieguldījumus, tāpēs ļoti liela izmaksu daļa saistīta ar automašīnu remontu.…