Pirmdiena
Dominante: Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm.
Pakārtotie darbības veidi: Iepazīstināšana ar dabu, runas attīstība.
Mērķis: Vērst bērnu uzmanību rudens darbiem dārzos – ābolu vākšana.
Uzdevumi:
Iepazīt ābeli un ābolus, to sastāvdaļas;
Pastaigas laikā vērot cilvēku darbu dārzos, ābolu dārzus;
Attīstīt bērnu prasmi ieklausīties tekstā, saprast to;
Vingrināties tekstu runāt ritmiski, izrunājot visus vārdus.
Izdale, uzskate: Pastaigā vērot ābeles, dažāda lieluma āboli, krāsaini, sagriezti āboli izpētei un garšošanai, bojāti āboli, dzejolis „Liels jautājums” uzrakstīts uz lielas lapas (pielikums Nr1.).
Nodarbības analīze.
„Skolotāja primārais uzdevums ir veidot vidi, pedagoģiskās situācijas, taču saprašanos ar pasauli atstāt bērna paša ziņā.” – tā ir teicis Ž. Ž. Ruso. Ievērojot šo principu, izvēlējos nodarbību radīt ārā, pastaigas laikā, kad vide ir dabīga, nemākslota, kas daudziem bērniem ir pazīstama. Bērnu dārza pastaigas maršruts ved pa mežu, gar privātmājām, tāpēc šis uzdevums ir izpildāms. …