Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:787998
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pirmdiena
Dominante: Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm.
Pakārtotie darbības veidi: Iepazīstināšana ar dabu, runas attīstība.
Mērķis: Vērst bērnu uzmanību rudens darbiem dārzos – ābolu vākšana.
Uzdevumi:
Iepazīt ābeli un ābolus, to sastāvdaļas;
Pastaigas laikā vērot cilvēku darbu dārzos, ābolu dārzus;
Attīstīt bērnu prasmi ieklausīties tekstā, saprast to;
Vingrināties tekstu runāt ritmiski, izrunājot visus vārdus.
Izdale, uzskate: Pastaigā vērot ābeles, dažāda lieluma āboli, krāsaini, sagriezti āboli izpētei un garšošanai, bojāti āboli, dzejolis „Liels jautājums” uzrakstīts uz lielas lapas (pielikums Nr1.).

Nodarbības analīze.
„Skolotāja primārais uzdevums ir veidot vidi, pedagoģiskās situācijas, taču saprašanos ar pasauli atstāt bērna paša ziņā.” – tā ir teicis Ž. Ž. Ruso. Ievērojot šo principu, izvēlējos nodarbību radīt ārā, pastaigas laikā, kad vide ir dabīga, nemākslota, kas daudziem bērniem ir pazīstama. Bērnu dārza pastaigas maršruts ved pa mežu, gar privātmājām, tāpēc šis uzdevums ir izpildāms. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties