Vērotā aktivitāte (1.) Pūpolu glezniņa.
Izvirzītais sasniedzamais rezultāts SR - burza, plēš, veido apaļu formu.
Izmantotās metodes un mācību līdzekļi (uzskates, izdales materiāli u.c.) Metode: Darbs ar materiāliem un to apstrādes tehnikas.
Izdales materiāli un uzskates līdzekļi: Zariņi, krāsains kartons, vate, līme, paliktiņi, dators.
Bērna darbība.
Klausās dziesmiņu, vēro dziesmas video ar pūpoliņu attēlu, brīvi kustās mūzikas pavadījumā.
No vates veido apaļas formas - pūpolus. Ar līmi pielīmē vates bumbiņas pie pamatnes.
Iepriekšējā dienā bērni ir salasījuši zariņus, ko pielīmēt uz izveidotā darba kā pūpolu žagaru. Arī tas tiek pielīmēts.
Bērni priecājas par uzslavu un , kā ir ierasts - reflektē applaudējot. Skolotāja darbība.
Atskaņo dziesmu Dzeguzīte un Aija Kukule – “Pūpoliņi”, https://www.youtube.com/watch?v=FKq23EqEupA
Skolotāja ir atnesusi uz grupu pūpolus, ļauj bērniem tos aptaustīt, mudina nosaukt īpašības – balts, mīksts. Aicina bērnus sagatavot pūpolus pašiem!
Rāda paraugu – veidot pūpolus no vates, plūkt vates gabaliņus, rullēt tos. Uzklāt līmi, pielikt vati “pūpolu” uz līmes, piespiest. Tāpat pielīmēt zariņu.
Palīdz bērniem uzklāt līmi, pielīmēt detaļas, ļauj uzklāt līmi pašiem.Mudina visu darīt patatāvīgi, virza uz rezultātu.
Pieliek darbiņus pie stenda un slavē par skaisto iznākumu. Applaudē veikumam.…