Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:282153
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  1.nedēļa -PII Priedīte Pūcīšu grupas bērnu fiziskā, sociālā un psihiskā attīstība    3
  2. nedēļa    5
  3., 4. nedēļa – PEDAGOĢISKAIS PROCESS    6
  3.nedēļas nodarbība ATKĀRTOSIM KRĀSAS!    9
  5.,6. nedēļa    12
  FILMĒTĀ NODARBĪBA    15
  Pedagoģiskās situācijas    23
  Pašanalīze    25
Darba fragmentsAizvērt

Pašanalīze
Mana prakse norisinājās PII “Priedīte”, vienā no 3 Madonas bērnudārziem. Šo prakses vietu izvēlējos lokācijas dēļ- tuvāk mājām. Bērnudārzs ir liels- aptuveni 200 bērni 10 grupās. Praksi gāju grupā “Pūcītes”, kurā mācās 20 bērni vecumā no 2 līdz 4 gadi.
Prakses laikā izmantoju dažādas mācību metodes- gan atdarināšanu, gan kustību rotaļas, arī muzikālās spēles, ritmizēšanu, didaktiskās spēles u.c. Bērni strādāja gan individuāli, gan grupās. Tā kā pasniedzu deju nodarbības pamatskolā, tad vislabāk man patika ar bērniem kustēties pie mūzikas. Vienmēr līdzi ņēmu mazu tumbiņu, ko var savienot ar telefonu, likām dziesmas un dejojām. Sapratu to, ka bērniem ļoti patīk darboties mūzikas pavadībā.
Pati nestrādāju bērnudārzā, tāpēc man grupiņā bija jāiepazīst bērni, kas man ļoti ātri izdevās. Ar aktīvajiem, komunikablajiem bērniem sadarbība izveidojās jau pirmajās dienās. Ar klusajiem bērniem centos aprunāties par dažādām tēmām, iedrošināt viņus, lai pieņem mani. Kopumā bija tikai viena meitene, ar kuru bija nedaudz grūtāk sadarboties, bet viņa ļoti reti nāca un bērnudārzu. Kopumā sadarbība ar bērniem bija nepārtraukta. Ja nedarbojos kādā brīdī ar bērniem un ļāvu viņiem vienkārši spēlēties, tad neizbēgami kāds tāpat nāca pie manis un uzdeva jautājumus vai stāstīja kaut ko no savas dzīves.
Pozitīvie stimuli, ko izmantoju savā darbā bija dažādi, bet visbiežākais- uzlīmīšu līmēšana uz rociņas. Kopumā labākais stimuls bija bērnu izvēlētās dziesmas klausīšanās. Bērniem ļoti svarīgi, lai viņus pēc padarītā darbiņa uzslavē. Citi paši lūdz, lai pienāku, paskatos, jo vēlas, lai paslavēju, pasaku, cik skaisti, labi padarīts darbiņš. Ar šiem pozitīvajiem stimuliem arī bērni aktīvāk darbojās patstāvīgi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties