Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē
Prakses mērķis: Vērtēt izglītību iegūstoša pirmsskolas izglītības skolotāja adaptāciju pirmsskolā (visu vecumposmu grupās un PII kopumā) Topošā pedagoga teorētisko prasmju pielietošana praktiskās nodarbībās, rezultātu analizēšana, pirmsskolas izglītības iestādes struktūras iepazīšana.
Prakses uzdevumi:
• Iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādes darbību;
• Iepazīt un izzināt pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības, individuālās īpatnības, izmantojot pedagoģiskās izpētes metodes, (vērojumus, sarunas ar bērniem un pieaugušajiem), saskatīt teorijas un prakses saistības;
• Apgūt prasmi veikt savas pedagoģiskās darbības plānošanu un prasmi integrēt izglītības saturu pedagoģiskajā procesā;
• Attīstīt analītiskās prasmes, veicot savas pedagoģiskās darbības analīzi.
Prakses laikā piedalījos nodarbībās un vēroju visu vecumposmu grupu bērnus un viņu pedagogus – bērnu savstarpējās un bērna-pedagoga saskarsmes prasmes, nodarbības, individuālo darbu, problēmsituācijas, pedagoģisko sapulci. …