Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:298656
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
I.  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē   
II.  Pirmsskolas izglītības iestādes, audzināšanas un mācību procesa vispārēja izpēte   
III.  Bērnu ikdienas darbību vadība   
IV.  Prakses dienasgrāmata   
V.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums   
VI.  Studenta prakses vērtējums / raksturojums    .
  Izmantotas literatūras saraksts    .
Darba fragmentsAizvērt

V KONSTRUKTĪVS PRAKSES PAŠVĒRTĒJUMS
Prakses laikā tika realizēti prakses uzdevumi un mērķis. Pateicoties administrācijas un skolotāju atbalstam, tika dota iespēja individuāli strādāt un novērot bērnus, kuru mācīšanās spējas ir augstākas, bieži šo bērnu runas veids raksturo vairāku vecumposmu augstāka bērna spriestspējas, kas kontrastē ar sociālo mijiedarbību un emocionālo līdzsvaru. Realizējot uzdevumu izpildi, tika ņemts vērā bērna individuālās un psiholoģiskās īpatnības un intereses, vides izvērtējums un skolotāju pieredze un profesionalitāte.
Prakses laikā daudz uzmanības tika veltīts iemaņu attīstīšanai, piemēram, sadarbības un kooperācijas iemaņām, kas ir pamats veiksmīgai komunikācijai iestādē un mērķu sasniegšanai. Piedaloties praksē PII bija iespējas attīstīt profesionāli svarīgas personības īpašības: emocionālo stabilitāti, interesi pret cilvēkiem, atsaucību, tieksmi palīdzēt cilvēkiem, draudzīgumu. Lai sasniegtu prakses mērķi, noderēja zināšanas par pirmsskolas vecuma bērnu psiholoģiskām īpatnībām un teorētiskās zināšanas pedagoģiskā procesa organizācijā.
Darbs ar bērniem prasa īpašu pieeju. Prakses laikā apliecināju, ka atkarīgi no vecumposma nepieciešams izvirzīt dažādus mērķus mācīšanas procesa organizēšanā, piemēram:
● 1,6 g. - 3 g. - adaptācija jaunajai videi (PII, kur notiek prakse latviešu grupās tiek uzņemti bērni no 1.6 gadu vecumā, bet mazākumtautību programmā no 3 gadu vecuma);
● pirmsskolas posms - sagatavošana skolai.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties