Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Pirmsdiplomdarba prakses atskaite "Sigulda hotel"-
Pirmsdiplomdarba prakses atskaite "Sigulda hotel"
Prakses atskaite20 Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība, Vadība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | PĒTĀMĀ OBJEKTA VAI PARĀDĪBAS AKTUĀLĀ SITUĀCIJA PASAULĒ EIROPĀ, VALSTĪ, REĢIONĀ PĒTĪJUMA PERIODĀ | 2 |
2. | OBJEKTA VAI PARĀDĪBAS IESAISTE, VIETA UN LOMA TERITORIĀLAJĀS, EKONOMISKAJĀS, SOCIĀLAJĀS STRUKTŪRĀS, SISTĒMĀS | 4 |
3. | VALSTS, PAŠVALDĪBU, NOZARES INSTITŪCIJU ATTIEKSME, PERSPEKTĪVIE PLĀNI, NĀKOTNES NODOMI ATTIECĪBĀ PRET PĒTĀMO OBJEKTU VAI PROCESU | 5 |
4. | UZŅĒMUMA PĒTĪJUMS | 6 |
UZŅĒMUMA LIELUMS | 6 | |
UZŅĒMUMA FUNKCIJAS | 6 | |
VIESNĪCU RAKSTUROJUMS | 6 | |
VIETA TIRGŪ | 8 | |
UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀ DARBĪBA UN TĀS EFEKTIVITĀTE | 8 | |
UZŅĒMUMA IESAISTĪŠANĀS GLOBĀLAJOS PROCESOS, TĪKLOS, STARPTAUTISKĀ SADARBĪBA | 14 | |
PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS DARBA ORGANIZĀCIJA, KVALITĀTE | 15 | |
PERSONĀLVADĪBAS PROCESU ANALĪZE UN IZVĒRTĒJUMS | 17 | |
PAKALPOJUMU MĀRKETINGA ANALĪZE, E-MARKETINGS | 18 | |
UZŅĒMUMA ATTĪSTĪBAS IESPĒJU NOVĒRTĒJUMS, ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJAS NOVĒRTĒJUMS | 20 | |
SECINĀJUMI | 20 | |
PRIEKŠLIKUMI | 21 |
Secinājumi
1. Sigulda hotel nav nekā piesaistoša, ko piedāvāt ģimenēm ar bērniem. Ir tikai bērnu gultiņa un bērnu ēdināšanas krēsliņš.
2. Pozitīvs faktors ir tas, ka Sigulda hotel ir cieša sadarbība ar vietējo pašvaldību, viena otru atbalsta.
3. Viesnīcas līdzīpašnieks ir iesaistījies Siguldas reģiona tūrisma biedrībā- ir šīs biedrības valdes priekšsēdētājs.
4. Pakalpojumu klāsts abām viesnīcām ir salīdzinoši plašs, lai izturētu konkurenci Siguldā un tās apkārtnē.
5. 70% no Hotel Sigulda viesiem 2011. gadā bijuši ārzemnieki, kas ir diezgan augsts rādītājs pēdējo gadu laikā.
6. Neskatoties uz to, ka Hotel Sigulda pastāv autoritīvais vadības stils, tāpat darbinieki tiek motivēti ar dažādiem pasākumiem, prēmijām un citām lietām.
7. Uzņēmumam ir noteikti konkrēti mērķi, kuri ir jāsasniedz tieši saistībā ar personālvadību, taču nav noteikts ne to īstenošanas termiņš, ne atbildīgās personas, nepieciešamie līdzekļi.
8. Sigulda hotel ir izstrādāti piedāvājumi tikai sportistiem un jauniem pārīšiem, pēc autores domām ar to vien nepietiek, lai viesnīcas noslodze palielinātos.
9. Uzņēmumam līdz šim nav izveidota konkrēta attīstības stratēģija.
Priekšlikumi
1. Sigulda hotel vadībai būtu jāņem piemērs no citām pasaules viesnīcām, kuras piedāvā daudzveidīgus pakalpojumus ģimenēm ar bērniem. Tā kā šīs mērķauditorijas tūristu skaits palielinās, pakalpojumu klāsts ir jāpapildina.
2. Turpināt ciešo sadarbību ar pašvaldību un iesaisti dažādās organizācijās. Ja sekos līdzi visam kas notiek reģionā, ja iesaistīsies, tad ir lielāka iespēja pilnveidot sevi pareizajā virzienā.
3. Siguldas reģiona tūrisma biedrības valdes priekšsēdētājam un SIA J.D.&Co līdzīpašniekam būtu jāmotivē citus tūrisma uzņēmējus iesaistīties SRTB. Tas būtu solis uz priekšu, jo vairāk cilvēki, jo vairāk ideju.
4. Nemitīgi papildināt pakalpojumu klāstu, tik, cik līdzekļi atļauj. Piemēram, Hotel Ezeri SPA turpināt attīstīties tā kā līdz šim, palēnām ieviešot jaunus piedāvājumus tieši SPA jomā.
5. Meklēt vēl vairāk ārzemju sadarbības partneru, noslēgt līgumus, jo diemžēl lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju ir zema pirktspēja, tie nevar atļauties izmantot viesnīcu pakalpojumus.
6. Turpināt motivēt savus darbiniekus, lai sniegto pakalpojumu kvalitāte pieaugtu, vai arī paliktu vismaz līdzšinējā līmenī.
7. Ir jāsasniedz mērķi, kuri ir saistīti ar personāla politiku, labs personāls ir svarīgākā uzņēmuma sastāvdaļa.
…
Prakses atskaite ar uzņēma aprakstu un finanšu analīzi.
-
Pirmsdiplomdarba prakses atskaite "Sigulda hotel"
Prakses atskaite20 Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība, Vadība
- Prakses atskaite par darbu muitā
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite10 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Vadība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai87
-
Prakses atskaite viesnīcā "Hotel de Rome"
Prakses atskaite augstskolai7
Novērtēts! -
Prakses atskaite "Reval Hotel Rīdzene"
Prakses atskaite augstskolai24
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai52
-
Prakses atskaite viesnīcā "Islande Hotel"
Prakses atskaite augstskolai12