Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:815302
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma lielums, funkcijas un vieta tirgū    4
2.  Uzņēmuma saimnieciskā darbība un tās efektivitāte    5
3.  Uzņēmuma darbība globālajos procesos, tīklos un starptautiskā sadarbība    7
4.  Pakalpojumu sniegšanas darba organizācija un kvalitāte    7
5.  Uzņēmuma personālvadības procesi    8
6.  Pakalpojumu mārketinga analīze    9
7.  Uzņēmuma attīstības iespējas un stratēģija    11
  Secinājumi un priekšlikumi darbības pilnveidošanai    12
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisms ietekmē ikvienas valsts un sabiedrības sociālo, kultūras un ekonomisko dzīvi un otrādi, minētās sfēras ietekmē tūrismu. Šobrīd visā pasaulē notiek dažādas pārmaiņas, taču eksperti prognozē, ka tūrisms vēl augs, tā kā šajā nozarē ir vērts ieguldīt. Tas ir nozīmīgs darba vietu radītājs, eksporta ienākumu avots un viens no valsts attīstības faktoriem.
Valstiskā līmenī pēdējo gadu laikā tūrisma nozarē notiek dažādas izmaiņas. PVN likme viesu izmitināšanas uzņēmumiem mainījās no 5% uz 21%, pēc tam garu debašu rezultātā atkal samazināts līdz 10%. Uzņēmumiem ir jābūt elastīgiem, lai būtu konkurētspējīgi ne tikai savā starpā, bet ar starptautiskajā tirgū. Visapkārt cilvēki runā par to, ka netiek nekas eksportēts, bet bieži vien cilvēki tūrismu aizmirst. Piesaistot ārvalstu tūristus, mēs ne tikai pārdodam vienu preci, vai pakalpojumu, bet gan lielākoties veselu grupu, līdz ar to iegūstam daudz vairāk.
Arī pašvaldības līmenī tiek domāts par tūrisma sekmēšanu un Rīgas tēla popularizēšanu, tādējādi palielinot tūristu skaitu. Šeit nopelns jāizsaka zīmolam “Live Riga”, kura darbības rezultātā noteikti ieguvēji ir visas Rīgas viesnīcas, tai skaitā “Avalon Hotel”. LIVE RĪGA komunikāciju kampaņa ārvalstīs radījusi lielu interesi par Rīgas piedāvājumu potenciālajiem tūristiem. Personalizētā mājās lapa ir ar augstiem statistikas rādītājiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties