Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:345458
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
Pētāmā objekta aktuālā situācija (pasaulē, Eiropā, valstī, reģionā ) pētījuma periodā    5
Grobiņas novada iesaistes, vieta un loma teritoriālajās, ekonomiskajās, sociālajās struktūrās, sistēmās    6
Valsts, pašvaldības, nozaru institūciju attieksme, perspektīvie plāni, nākotnes nodomi attiecībā pret Grobiņas novadu    7
4.  Grobiņas novada domes pētījums    10
4.1  Grobiņas novada raksturojums    10
4.2  Grobiņas novada saimnieciskās darbības analīze un efektivitātes noteikšana    12
4.3  Grobiņas novada iesaistīšanās globālajos procesos, tīklos, starptautiskās sadarbības    15
4.4  Grobiņas novada domes pakalpojumu sniegšanas darba organizēšanas un kvalitātes analīze    16
4.5  Grobiņas novada domes personālvadības procesu izvērtēšana    17
4.6  Grobiņas novada domes pakalpojumu mārketinga analīze, tai skaitā e-mārketinga    17
4.7  Grobiņas novada attīstības iespējas    18
4.8  Secinājumi    20
4.9  Priekšlikumi    21
Iegūtie materiāli zinātniski pētnieciskā (bakalaura) darba uzrakstīšanai    23
Darba fragmentsAizvērt

Autores prakses ilgums bija no 03.01.2011. līdz 27.03.2011.Prakse tika iziet Grobiņas novada domē. Jo bakalaura darba tēma ir „Grobiņas novada tūrisma attīstības iespējas.”
Autores prakses mērķis - nostiprināt studiju laikā iegūtās teorētiskās zināšanas, apgūt pētnieciskā darba metodes un iemaņas, kas nepieciešamas tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmuma darbiniekam un vadītājam, un ko paredz uzņēmumu un iestāžu vadītāja profesijas standarts, iegūt materiālus bakalaura darba izstrādei.
Autores prakses uzdevumi :
1.Iepazīstas ar pētāmā objekta vai parādības aktuālo situāciju (pasaulē, Eiropā, valstī, reģionā) pētījuma periodā.
2.Izvērtē un izanalizē objekta vai parādības iesaisti, vietu un lomu teritoriālajās, ekonomiskajās, sociālajās struktūrās, sistēmās.
3.Noskaidro valsts, pašvaldību, nozares institūciju attieksmi, perspektīvos plānus, nākotnes nodomus attiecībā pret pētāmo objektu vai procesu.
4.Pētot uzņēmumu:
4.1.raksturo uzņēmuma lielumu, funkcijas, vietu tirgū;
4.2.izvērtē un izanalizē uzņēmuma saimniecisko darbību un tās efektivitāti, uzņēmuma darbības rādītājus kontekstā ar tendencēm pasaulē, reģionā, valstī;
4.3.izvērtē uzņēmuma iesaistīšanos globālajos procesos, tīklos, starptautisko sadarbību;
4.4.analizē pakalpojumu sniegšanas darba organizāciju, kvalitāti;
4.5.izvērtē un analizē personālvadības procesus;
4.6.veic pakalpojumu mārketinga analīzi, tai skaitā e-mārketingu;
4.7.novērtē uzņēmuma attīstības iespējas, stratēģiju
4.8.dod savus secinājumus un priekšlikums darbības pilnveidošanai.
5.Iegūst materiālus zinātniski pētnieciskā (bakalaura) darba uzrakstīšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1239613
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties