Uzsākot pārrunas, izvērtēju bērna psiholoģisko analīzi- dienas režīmu dārziņā. Kādas ir bērna intereses, ģimenes stāvoklis un uzvedība ikdienā.
Nonācu pie secinājuma, ka pārrunas jāuzsāk ar bērnam interesējošu jautājumu. Pirms pārrunu veikšanas ar meiteni lasījām viņas mīļāko grāmatu. Jau lasot grāmatu radās savstarpēja saruna par dažādām salīdzinošām dzīves situācijām. Līdz ar to sākām pārrunu par man interesējošiem jautājumiem, kur iniacitīvu uzsāka meitene, jo meitene vēlējās izprast grāmatā izlasītās situācijas patiesumu, salīdzinot ar viņas izpratni par piedzīvoto. Uzklausot meitenes, man uzdotos jautājumus, uzsākām pārrunas par viņas ikdienas gaitām bērnudārzā.…