Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:430677
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Iestādes attīstības vēsture,darbinieku sastāvs, sociāli psiholoģiskais klimats organizācijā    3
2.  Organizācijas normu izpēte    5
3.  Organizācijas vērtību noteikšana    7
4.  Grupas saliedētības un attīstības pakāpes analīze darba kolektīvā    9
5.  Autoritātes veidošana un nostiprināšana darba kolektīvā    12
6.  Grupas vadītāja lomas analīze    13
7.  Līdera psihogramma    16
8.  Komunikācija organizācijā    19
9.  Darba stress organizācijā    21
10.  Konflikti organizācijā    24
11.  Organizācijas kultūras analīze    26
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma darbību reglamentē iekšējie VSAA sistēmas noteikumi. Tas ir gan elektroniski pieejams noteikumu kopums darbinieku iekšējās mājas lapas lietotājiem, gan drukātā veidā lasāms jaunajiem darbiniekiem, stājoties darbā. Pastāvošās normas un darba instrukcijas izstrādājusi personāldaļa, pamatojoties uz Valsts pārvaldes iekārtas likumu. Iekšējās kārtības noteikumiem ir veltīta atsevišķa sadaļa, ir izstrādātas normas struktūrvienību vadītājam un darbiniekiem. VSAA Iemaksu nodaļa, kā aģentūras satāvdaļa pakļaujas VSAA normatīvajiem aktiem.
Vadītāja darbs ietver sevī pienākumu sadali darbiniekiem un darba kvalitātes kontroli. Tas norāda uz vadītāja īstenoto leģitīmo varu, kas nosaka viņa tiesības vadīt un kontrolēt darbiniekus, pieprasīt, lai darbinieki pakļautos viņa lēmumiem. Vadītājs raugās, lai darba procesā darbinieki ievērotu iekšējās kārtības noteikumus. Viņš arī ir atbildīgs par telpas atbilstību iekārtojuma standartiem un pakalpojumu sniegšanu klientiem.
Iemaksu nodaļas darbinieku svarīgākais uzdevums ir nodrošināt sekmīgu nodaļas darbību un apmierinātus klientus, tādēļ raksturīgākās normas darbiniekam ir: vienmēr laipni apkalpot klientu, būt zinošam savā darba procesa pienākumu izpildē, pārzināt dokumentāciju, savlaicīgi gatavot atskaites. No nerakstītajām normām varētu minēt to, ka darbinieki izlīdz cits citam, vajadzības gadījumā aizvietojot viens otru vai palīdzot sakārtot pieprasījuma informāciju datu bāzē (kamēr viens darbinieks kārto informāciju datu bāzē, otrs palīdz, nokopējot kādus dokumentus, sameklējot vajadzīgās veidlapas u.tml).
Lai darbinieki ievērotu noteikumus, pastāv sodu sistēma, kas izpaužas pārkāpumu neievērošanas gadījumā, kad brīdinājumi un rājieni neiedarbojas, samazina atalgojumu.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties