Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:341892
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
Darba fragmentsAizvērt

5.dienas mērķis: vērot, kā bērni darbojas ar plastalīnu.
Bērnu uzdevums bija izveidot katram savu brīnumputnu, uz putna trafareta, kurš izgriezts no karotna, bērniem jāizvēlas plastalīns un plānā kārtiņā jāizkrāso putniņš. Daži bērni sēž un kaut ko gaida. Bērns, kuram ir dauna sindroms izdara visātrāk, ļoti akurāti un skaisti un pats ir priecīgs, lai gan viņam ir ļoti grūti runāt. Meitene bija uzlikusi ļoti biezu kārtu, īpaši negribēja ar plastalīnu darboties, jo viņai pirkstiņi negrib klausīt. Citi bērni izvēlējās putnu taisīt vienā krāsā, citi no vairākām. Bērni bija ļoti priecīgi par saviem darbiņiem, katram savs putniņš likās visskaistākais. Pēc darbiņa pabeigšanas daži bērni bez teikšanas novāc savu darba vietu, saliek visu savās vietiņās, daži pabeidz darbiņu un skrien spēlēties, tad audzinatāja atgādina, ka jāsakārto sava darbavieta, bērni klausa un izdara visu, daži bērni palīdz arī citiem sakārtot darba vietas. Pēc tam bērni iet spēlēties, paši sadalās nelielās grupiņās. Viņiem patīk veidot no klučiem un ar robotiem izspēlē dažādas situācijas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties