Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums par praksi kopumā.
Pedagoģiskā saskarsme ar bērniem
Pirmajās divās dienās jau bija radies labs kontakts ar vairākiem bērniem no grupas, bet ar dažiem vēl nē. Traucēja sadarbībai sākumā bērnu vārdu nezināšana.
Sadarbības prasmes ar kolēģiem
Ļoti laba. Pratām par visu vienoties, strādāt kopīgi grupiņā, iemācīties ko jaunu viens no otra.
Prasme risināt problēmsituācijas
Uzreiz , it sevišķi sākumā, nerodas īstie mierinājuma vārdi, it īpaši, ja tas ir tevi satraucis. Bet tomēr centos atrisināt konfliktsituācijas. Piemēram: kādai meitenei bija kosmētika. to ieraudzīja cita meitene un palūdza lai iedod uzkrāsoties. Tika atteikts, pamatojot, ka mamma teica nedot citiem. Es iedevu mazajai meitenītei savu.
Pašiniciatīva
Centos. Palīdzēju sagatavot visu nodarbībai, ja vajadzēja paliku arī ilgāk.
sadarbība ar vecākiem
Ļoti minimāla. Rītos tikai sasveicināšanās un kad nebija grupas audzinātājas, tad arī paņemt izziņas par bērnu nodarbību kavēšanu slimības dēļ, paņemt tīro pidžamu diendusas gulēšanai, lai pēc tam to noliktu atbilstošā gultiņā. …