Mana pedagoģiskās prakses vieta bija pamatskola. Pagājušajā gadā šajā skolā hospitēju un asistēju stundas, tādēļ šajā skolā izvēlējos praksi turpināt arī šogad. Šajā pamatskolā ir mājīga, bet tajā pašā laikā darbīga atmosfēra. Skolotāji radoši un strādāt griboši.
Skolā hospitēju 1 un vadīju 20 vizuālās mākslas stundas, hospitēju 2 un vadīju 20 mājturības stundas. Piedalījos pasākumos, palīdzēju uzstādīt vizuālās mākslas izstādi skolā un gatavoju materiālus, kā vizuālās mākslas metodisko materiālu.
hospitēju:
mājturībā
2 stundas 5. klasē, Tēma: ,,Latviešu etnogrāfiskie raksti”
vizuālajā mākslā.
1 stunda 7 klasē, Tēma: ,,Ainava” (vērojums, darbs ar akvareli).
vadīju:
Atklātās stundas mājturībā 6. klasei. Tēma: Izšūšana ,,Baltie darbi”. Atklāto stundu hospitēja mājturības skolotāja
Atklātās stundas vizuālajā mākslā vadīju
8. klasei. Tēma: ,,Latvju raksti” Darbs ar kartonu
6. klasei. Tēma ,,Latvju raksti” darbs ar papīra sloksnītēm.
Atklātās stundas hospitēja vizuālās mākslas skolotāja
Pētniecisko darbu saskaņā ar bakalaura darba vadītājas akceptu veicu divās skolās: pamatskolā un vidusskolā. Pētījuma mērķis bija izpētīt skolēnu un skolotāju sadarbību vizuālās mākslas stundu laikā pamatskolas klasēs. Skolēnu anketēšanu veicu divās klasēs katrā skolās:
pamatskolās – 6. un 8. klasē,
vidusskolā 5 un 9. klasē.
Iepazinos ar skolas mācību, pedagoģisko un izglītības vidi.…