Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:494339
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Skolas mācību vide    4
1.1.  Metodiskais darbs skolā    4
1.2.  Dokumentu studēšana    4
1.3.  Hospitēto stundu plānojuma tabula    5
1.4.  Hospitēto stundu izvērsta analīze, izvērtējums un secinājumi    6
1.5.  Asistēto stundu mājturībā plānojuma tabula    8
1.6.  Gatavošanās pedagoga asistēšanas darbam desmit mājturības stundās: analīze un izvērtējums, secinājumi    9
1.7.  Asistēto stundu informātikā plānojuma tabula    10
1.8.  Gatavošanās pedagoga asistēšanas darbam desmit informātikas stundās: analīze un izvērtējums, secinājumi    11
1.9.  Patstāvīgi vadīto stundu analīze un izvērtējums    12
1.9.1.  Mājturībā patstāvīgi novadīto stundu plānojums    12
1.9.2.  Izvērsta refleksija (analīze, izvērtējums, secinājumi) par mājturībā novadītajām stundām    13
1.9.3.  Informātikā patstāvīgi novadīto stundu plānojums    14
1.9.4.  Izvērsta refleksija (analīze, izvērtējums, secinājumi) par informātikā novadītajām stundām    14
1.10.  Secinājumi par pirmo nodaļu    15
2.  Skolas pedagoģiskā vide    16
2.1.  Interešu izglītības centrs    16
2.2.  Tradīcijas    16
2.3.  Klases audzināšanas darbs    17
2.4.  Secinājumi par otro nodaļu    17
3.  Skolas izglītības vide    18
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskās prakses laikā iepazinos ar Svētes pamatskolas metodisko darbu. Svētes pamatskolas metodiskās jomas ir valodu joma, mākslas joma, cilvēks un sabiedrība un tehnoloģijas un zinātņu pamatu joma. Skolā darbojas arī klašu audzinātāju metodiskā komisija. Metodiskās padomes darba mērķis ir sekmīga jauno standartu ieviešana un mācību metožu pilnveidošana, kā arī skolotāju mērķtiecīga tālākizglītība un pieredzes apmaiņa, lai uzlabotu mācību procesa norisi. Metodiskās padomes uzdevumos ietilpst metodisko jomu darbību aktivizēšana, uzsverot savstarpējo saikni starp mācību priekšmetiem, lai nodrošinātu jauno standartu ieviešanu. Metodiskā padome turpina pārbaudes darbu sistēmas izveidošanu skolā, ietverot skolēnu pašvērtējumu. Metodiskā padome izstrādā starppriekšmetu skolas noteiktos pārbaudes darbus un nodrošina regulāru informācijas apmaiņu par aktualitātēm un problēmu risināšanas jomas ietvaros. Skolas izstrādātajās stundu apmeklējuma kartēs tiek vērtēts pozitīvais un negatīvais skolotāja darbībā un skolēnu darbībā. Tiek vērtēts arī vērotās stundas noslēgums. Nozīmīgs ir skolotāja pašnovērtējums un vērotāja secinājumi un priekšlikumi.

Dokumentu studēšana

Prakses laikā iepazinos ar valsts standartiem mājturībā un informātikā, pedagoģiskās prakses vadītājas sastādītajām mācību programmām mājturībā un informātikā, tematiskajiem plāniem un stundu plāniem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties