Kā mēs redzam, tad skolas direktors šajā amatā pats ir jau 16 gadus. Un arī pēc izvēlētās administrācijas mēs varam redzēt to, ka direktors V. Poļakovs to ir izvēlējos jau ar4 zināmu pieredzi. Bet, protams, ir arī viens cilvēks, kurš vispār nav strādājis šajā amatā, bet Poļakova kungs viņai ir devis iespēju sevi parādīt. Ir pāris sievietes, kuras, salīdzinājumā ar Poļakova kungu, skolā ir strādājušas vai nu tikpat ilgi vai vēl ilgāk, bet tad rodas jautājums, kāpēc tieši Poļakova kungs ir iecelts par skolas direktoru? Un atbilde varētu būt tikai viena: jo noteikti viņš sevi pierādīja kā spējīgu, gudru cilvēku. Kad biju praksē, tad to varēja arī manīt. Viņš bija smaidīgs un izpalīdzīgs, viņš ar mums nerunāja kā direktors, bet gan kā kaut kāds cits cilvēks, es sapratu to, ka viņš ir arī izpalīdzīgs un jūtas atbildīgs par saviem skolēniem, jo, kad mēs sēdējām, tad pie viņa nāca skolēni, kuriem bija dažādi jautājumi un nesa arī savas zīmes, kāpēc ir kavējuši skolu. Man tas likās dīvaini, jo skolā, kurā es mācījos, mums nebija jānes zīmes direktorei, bet gan jāatdod tās klases audzinātājai, mums nebija jāatskaitās viņai, bet tas mums bija jādara klases audzinātājai.
2. Statistika:
I.Izglītība:
a.Vidējā pedagoģiskā izglītība – 4;
b.Augstāko pedagoģisko izglītību iegūst – 4;
c.Augstākā pedagoģiskā izglītība – 35;
d.Pedagoģijas maģistrs – 6
e.Ar citu augstāko izglītību – 1.
Secinājumi:
Kā mēs redzam, tad šajā skolā pārsvarā strādā tādi skolotāji, kuriem ir augstākā pedagoģiskā izglītība. Ir arī tādi, kuri vispār iegūst vēl šāda veida izglītību. Tad mēs varam izsecināt to, ka mēs varam iet strādāt skolā ar augstāko pedagoģisko izglītību vai pat tikai gūstot tādu. Nav svarīgi vai tu esi izmācījies maģistros, galvenais, ka tev ir augstākā un tad tu vari arī mācīties un tiekties vēl augstāk, ja tev pašam ir vēlēšanās. …