Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:521534
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai būtu no diagrammas saprotams, ieviesu apgalvojumiem saīsinātus apzīmējumus:
Paša nevēlēšanās mācīties – nevēlēšanās - A
Skolotāja nespēja ieinteresēt – skolotājs - B
Skolas vides ietekme – vide - C
Nepietiekama pieejamība informācijai – informācija - D
Klases kolektīva ietekme – kolektīvs - E
Laika trūkums (citas nodarbības svarīgākas) – laiks - F
Nav skaidra nākotnes mērķa – mērķis - G
Citi iemesli

Veicot šo analīzi bija iespējams pētīt, kurš, skolēnuprāt, ir galvenais faktors, kas nosaka viņu zemo sekmju līmeni. Grūti bija uz ražošanu vērsto analīzi izdomāt un pielāgot izglītībai. Bet tā dati ir reāli, jo es veicu reālu skolēnu aptauju, tad domāju, ka ir vērts šo pētījumu analizēt skolotāju kolektīvā un izejot no šeit atklātajām problēmām, pieņemt lēmumus mācību procesa uzlabošanai.
Dīvaini man likās, ka skolēni min laiku (citas nodarbes) kā sekmju līmeņa rādītāju. Tas liek domāt, ka skolēni neprot plānot laiku un noteikt, kas ir prioritāte.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties