Secinājumi
1. Plānojot mācību stundas, nepieciešams vairāk pārdomāt stundas mērķi un stundā veicamos uzdevumus mērķa sasniegšanai.
2. Mācību stundu laikā nepieciešams izmantot dažādas mācību darba organizācijas formas mācību satura apguvei. Ne tikai individuālo darbu, frontālo darbu un skolēnu patstāvīgo darbu. Nepieciešams organizēt mācību satura apguvi izmantojot pāru un grupu darbu, lai tiktu attīstītas dažādas sociālās prasmes.
3. Vadot mācību stundas nepieciešams ievērot skolēnu un skolotājas sadarbību. Ir ļoti svarīgi, lai skolēni jautātu par nesaprotamo un izteiktu savu viedokli par stundas norisi, no tā varam secināt, kam vairāk jāpievērš uzmanība plānojot nākamo mācību stundu.
4. Vadot un plānojot matemātikas stundas, nepieciešams vairāk pārdomāt, kādi uzdevumi nepieciešami stundas ievaddaļā, galvenajā daļā un nobeigumā, lai mācību saturs tiktu apgūts secīgi, skolēniem saprotami.
5. Vadot mācību stundas nepieciešams ievērot, ka jautājumi skolēniem jāformulē skaidri un saprotami. Prakses laikā ievēroju, ka dažkārt skolēni nesaprata manis uzdoto jautājumu, nevis nezināja atbildi uz to. Šādos gadījumos svarīgi, lai skolēni nebaidītos un droši pārjautātu neskaidro.
6. Prakses laikā secināju, ka labam skolotājam jābūt saprotošam, izveicīgam, atraktīvam, zinošam, pārliecinātam, drosmīgam, spējīgam uz kompromisiem. Skolotājam ar savu darbu ir „jānopelna” skolēnu cieņa, līdz ar to tiks panākta skolēnu interese iesaistīties mācību procesā un vēlme līdzdarboties gan mācību stundās, gan dažādos ārpusstundu pasākumos.
…