Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:786000
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.07.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vēroto stundu analīze    4
1.1.  Matemātikas stundu analīze 5. klasē    4
1.2.  Matemātikas stundu analīze 7. klasē    10
2.  Vērotās stundas izvērsta analīze    28
3.  Īsie stundu plāni    30
3.1.  Matemātikas stundu plāni 5. klasē    30
3.2.  Matemātikas stundu plāni 7. klasē    34
4.  Matemātikas stundas konspekts    40
5.  Matemātikas stundas izvērsta analīze    42
  Secinājumi    43
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    44
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Plānojot mācību stundas, nepieciešams vairāk pārdomāt stundas mērķi un stundā veicamos uzdevumus mērķa sasniegšanai.
2. Mācību stundu laikā nepieciešams izmantot dažādas mācību darba organizācijas formas mācību satura apguvei. Ne tikai individuālo darbu, frontālo darbu un skolēnu patstāvīgo darbu. Nepieciešams organizēt mācību satura apguvi izmantojot pāru un grupu darbu, lai tiktu attīstītas dažādas sociālās prasmes.
3. Vadot mācību stundas nepieciešams ievērot skolēnu un skolotājas sadarbību. Ir ļoti svarīgi, lai skolēni jautātu par nesaprotamo un izteiktu savu viedokli par stundas norisi, no tā varam secināt, kam vairāk jāpievērš uzmanība plānojot nākamo mācību stundu.
4. Vadot un plānojot matemātikas stundas, nepieciešams vairāk pārdomāt, kādi uzdevumi nepieciešami stundas ievaddaļā, galvenajā daļā un nobeigumā, lai mācību saturs tiktu apgūts secīgi, skolēniem saprotami.
5. Vadot mācību stundas nepieciešams ievērot, ka jautājumi skolēniem jāformulē skaidri un saprotami. Prakses laikā ievēroju, ka dažkārt skolēni nesaprata manis uzdoto jautājumu, nevis nezināja atbildi uz to. Šādos gadījumos svarīgi, lai skolēni nebaidītos un droši pārjautātu neskaidro.
6. Prakses laikā secināju, ka labam skolotājam jābūt saprotošam, izveicīgam, atraktīvam, zinošam, pārliecinātam, drosmīgam, spējīgam uz kompromisiem. Skolotājam ar savu darbu ir „jānopelna” skolēnu cieņa, līdz ar to tiks panākta skolēnu interese iesaistīties mācību procesā un vēlme līdzdarboties gan mācību stundās, gan dažādos ārpusstundu pasākumos.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1361541
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties