Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:200294
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
Farmaceitiskās kompānijas „PF C” filiāle „PF LATVIJA” Latvijā darbojas no 1997.gada. 17 gadu garumā tā ir spējusi sasniegt „kalna virsotni”, piecus gadus noturoties līderpozīcijās kā kompānija No.1 Latvijā. 2014.gadā kompānija stabili turas top 10 kompāniju augšgalā, aprīlī ierindojoties 4.vietā ar tirgus daļu (MS) 5%.
Uzņēmuma finanšu rādītāji ir stabili, uzņēmumam ir augsta likviditāte un līdzsvaroti bilances rādītāji.
Produktu cenu politika, sadarbības partneru izvēle un citi stratēģiski procesi noris un tiek vadīti, pamatojoties uz izstrādātajām globālajām vadlīnijām, kas tiek pielāgotas mūsu valsts likumdošanai un vajadzībām.
Tāpat kā „PF C”, arī ”PF LATVIJA” dzīves cikls ir ļoti cieši saistīts ar jaunu medikamentu atklāšanu, to izpēti un prasmīgu vadīšanu tirgū.
Kompānijas mūža ilgums jau sasniedzis 165 gadus. Tā ir spējusi noturēties līderpozīcijās farmācijas kompāniju vidū trīs gadsimtu garumā. Tās dzīves līnija sastāv no 8 viļņiem, kuri ir viens par otru augstāki. Tik gara mūža ilguma, veiksmīgas darbības un ilgtermiņa dzīvotspējas pamatā ir:
• laba stratēģiskā plānošana, kuras rezultātā uzņēmums novecošanas posmā – birokrātijas fāzē pieņem stratēģiskus lēmumus un realizē svarīgus projektus, kas nenoved kompāniju līdz darbības izbeigšanas fāzei, bet tas darbību turpina un paplašina, izvēloties gan kvantitatīvo, gan partnerības ceļu;
• jaunu medikamentu sintezēšana un atklāšana, kur katrs jaunatklājums ir inovācija;
• kompānijas kapitāla ieguldīšana, piepērkot meitasuzņēmumus ar tajos esošo medikamentu portfeli, to attīstot, mērķtiecīgi ieguldot investīcijas pētījumos un mārketingā.
• kompānijas prasme sekot pārmaiņām, tās pieņemt un gudri vadīt, kā rezultātā notiek jauninājumi darba organizācijā un procesos uzņēmuma iekšienē, globāla restrukturizācija.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties