Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:937824
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  MAIZES UN MILTU IZSTRĀDĀJUMU RAŽOŠANAS NOZARES ANALĪZE LATVIJĀ    6
1.1.  SIA „Lāči” vieta maizes un miltu ražošanas nozarē Latvijā    6
1.2.  Statistisko datu analīze    7
1.3.  Uzņēmējdarbības forma, likumdošana un prasības uzņēmējdarbības uzsākšanai    9
2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    13
2.1.  Uzņēmuma SIA „Lāči” vispārīgs apraksts    13
2.2.  Organizatoriskā struktūra    14
2.3.  Darbības vides analīze    16
2.3.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    16
2.3.2.  Uzņēmuma ārējā vide    17
2.4.  Uzņēmuma SVID analīze    18
3.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS ANALĪZE    21
3.1.  Loģistikas procesu apraksts    21
3.2.  Problēmu analīze, iespējamie problēmu risinājumi    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    29
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI


1. SIA “Lāči” ir viens no lielākajiem uzņēmumiem savā nozarē, tas sevi ir veiksmīgi pozicionējis un virzījis tirgū, iegūstot ne tikai savus pastāvīgos klientus, bet arī nostiprinājies starp vadošajiem maizes un konditorejas izstrādājumu ražotājiem Latvijā.
2. Paplašinot savu sortimenta klāstu, augot meistarībā un gūstot arvien lielāku pieredzi, “Lāči” aktīvi meklē jaunus sadarbības partnerus ne tikai Latvijā, bet arī citur pasaulē, piedaloties starptautiskās izstādēs.
3. Pateicoties misijai un vīzijai, uzņēmumam ir izvirzīti skaidri nākotnes mērķi – cept augstvērtīgu un dabīgu maizi, kā arī ražot oriģinālus konditorejas izstrādājumus, ievērojot un attīstot gadsimtiem senās tradīcijas, tai pat laikā attīstot jaunus biznesa virzienus Latvijas un ārvalstu tirgū.
4. SIA “Lāči” darbību ietekmē vairāki faktori – konkurence starp ražotājiem, ekonomiskais stāvoklis, kas tieši ietekmē klientu pirktspēju, gala produkta cena, kura nav zema, pateicoties augstvērtīgu izejvielu izmantošanai, kā arī ierobežots izejvielu piedāvājums, izvēloties Latvijas ražotājus.
5. Uzņēmumam ir visas iespējas paplašināt savu darbību ārpus Latvijas, pie kā arī tiek daudz strādāts, kā arī piesaistīt ERAF un ESF līdzekļus, kas ir palīdzējis attīstīties līdz šim un palīdzēs arī nākotnē.
6. Paplašinot sortimentu, attīstoties tik strauji kā līdz šim, uzņēmuma noliktavas un aukstuma kameras platība tuvākajā nākotnē varētu būt par mazu.
7. Uzņēmums nepievērš pietiekamu uzmanību darbinieku kultūras veidošanai, kā arī kvalifikācijas līmenim zemāka līmeņa darbinieku vidū.
8. Uzņēmumā ir novērojama visai liela darbinieku maiņa, it īpaši zemākā līmeņa darbinieku vidū.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties