Secinājumi
1. Ļoti svarīgi ir piedāvāt visādas pedagoģiskās programmas, jo tās attīsta skolēnu prātus, tās pilnveido viņu latviešu valodu, lasīšanas prasmi un literāro valodu.
2. Pedagoģiskās programmas mērķis ir parādīt skolēniem agrāko laiku dzīvošanas īpatnības, cilvēku izturēšanos, tajās tiek pastāstīts par agrāko laiku priekšmetiem u.c lietām, kā arī par paša rakstnieka dzīvošanas stilu.
3. Pēc aptaujām var spriest, ka cilvēki diezgan reti apmeklē muzejus, lai gan to vajadzētu darīt biežāk.
4. Muzejiem vajadzētu vairāk veidot pedagoģisko darbu pasākumus un tos vairāk popularizēt. Piedāvād daudzas jaunas atrakscijas un spēles, jo pēc veiktās aptaujas retais tikai ir bijis uz kādu no šiem pasākumiem. Kā viens no iemesliem varētu būt tas, ka nav pietiekoši daudz informācijas par to.
5. Pozitīvi ir tas, ka cilvēkiem ir iespēja apskatīt, kā rakstnieks ir dzīvojis, apskatīt viņu mājas un uzzināt, kas atradies istabās un kā rakstnieks ir strādājis.
6. Muzejiem vajadzētu vairāk izlikt informācijas internetā un veidot vairāk afišu, jo vairums cilvēkus par jaunām izstādēm uzzina tikai no draugiem.
7. Cilvēki tiek labi informēti par Muzeja nakts pasākumiem, jo pēc aptaujāto atbildēm, lielākā daļa tajā ir piedalījušies.
8. Iepriecinoši ir fakts, ka lielākā daļa aptaujāto – 70% dodas uz muzejiem lai izglītotos. Tā arī vajadzētu turpināt, jo uz muzejiem jau nejiet tikai izklaides dēļ, bet arī tādēļ, lai uzzinātu ko jaunu un pilnveidotu jau esošās zināšanas.
9. Daudzi muzeji ikdienā piedāvā visādas atrakcijas bērniem vai visai ģimenei. Muzejos ir padomāts par visādu vecuma grupu cilvēkiem.
10. Neskatoties, ka muzejus cilvēki apmeklē viai reti, bet ja tomēr aiziet, tad visbiešāk pēc apmeklējuma viņi jūtas apmierināti, tātad muzejos ir realizēta pozitīva gaisotne, lai cilvēks tā justos.
…