Rotaļnodarbības galvenā daļa Skolotāja aicina atcerēties, kādus attēlus apskatījām no rīta. Kas tajos bija attēlots?
Skolotāja paņem nelielu maisiņu kurā ir attēli ar dažādiem profesijas pārstāvjiem. Aicina katram izvēlēties un veidot aprakstošu mīklu, bet pārējie mēģina uzminēt, kas tā par profesiju.
Skolotāja izvēlas ugunsdzēsēja attēlu un uzdod mīklu. (Ja izceļas ugunsgrēks, palīgā dodas…?)
Skolotāja turpina uzdot jautājumus par ugunsdzēsēju darbu. Vai mēs zinām, ko ugunsdzēsēji dara, kad nedzēš ugunsgrēkus? Kādi vēl varētu būt viņu darba pienākumi? Kā mēs to varētu uzzināt?
Mēs varētu doties uz ugunsdzēsēju depo un noskaidrot, ko tad viņi tur dara un kā viņiem tur izskatās!
Izdomā jautājumus, kādus varētu uzdot ugunsdzēsējiem, par viņu darbu, par ugunsdrošību utt.
Dodamies saģērbties un ejam uz ugunsdzēsēju depo!
Nonākot tur mūs sagaida ugunsdzēsējs, iepazīstina ar sevi un aicina apskatīt telpas. Pastāsta kāda ir viņu ikdiena. Apskatām inventāru , par kuru ugunsdzēsējs pastāsta. Ugunsdzēsējs aicina uzdot jautājumus.
Pastāsta nedaudz par ugunsdrošību un uzdod bērniem jautājumus par drošību.
Beigās katram pasniedz žetonu par ciemošanos ugunsdzēsēju depo (kartona aplītis ar ugunsdzēsēju ārkārtas numuru un ugunsdzēsēju mašīnu).
Aizejot atpakaļ uz grupu skolotāja jautā bērniem, kas viņiem vislabāk patika ugunsdzēsēju depo?
Skolotāja piedāvā katram no plastilīna izveidot ugunsdzēsēju inventāru, mašīnu vai pašu ugunsdzēsēju, un papildināt profesiju centriņu.
…