Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:513743
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzņēmuma raksturojums    4
  Uzņēmuma grāmatvedības kārtošanas un organzācjas vispārējie noteikumi    5
  Cenu veidošanās uzņēmumā    6
  Uzņēmuma ražošanas un paškontroles sistēma    8
  Reklāmas veidi un pielietojamie reklāmas līdzekļi uzņēmumā    9
  Mainīgās un fiksētās izmaksas uzņēmumā    10
  Uzņēmuma vadības process    11
  Preču sortiments    13
  Piegādātāji    14
  Piegādātāji    15
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas veidi un pielietojamie reklāmas līzdekļi uzņēmumā
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.

SIA‘’Fortuna EK’’ veikalā ‘’Elvi’’ tika izmantoti:
1. Reklāmas līdzekļi:
Grafiskie (avīzes, žurnāli, plakāti);
Dekoratīvie (skatlogu reklāma, vitrīnas, stikloti skapji);
Vizuālie (televīzijas klipi);
Akustiskie (radio reklāma);
2. Reklāmas veidi:
Preču reklāma (stimulēt atsevišķu produktu pārdošanu);
• Pārsvarā šis uzņēmums izmantoja informējošās reklāmas, lai pircējiem darītu zināmu jaunu produktu pieejamību, kā arī pārliecinošās reklāmas, lai pārliecinātu pircēju par produkta aktualitāti un lai pārliecinātu pircējus šo preci iegādāties tūlīt.
• Veikalu tīkls ‘’Elvi’’ savu veikalu produkciju reklamēšanai lielākoties izmanto televīzijas reklāmas, kuras ir pulsējošas, tādējādi reklāma tiek pārreidīta ar noteikta ilguma pārtraukumiem. Informācijas daudzums ir atkarīgs no situācijas.
• Izmantojot reklāmu pārraidīšanu televīzijā, uzņēmums izsludina arī valsts mēroga vai arī reģionālās akcijas dažādiem produktiem. Vietējie veikali laiž klajā iknedēļas vai ikmēneša akciju avīzes.
• Televīzijas reklāmām ir visai lielas izmaksas, bet salīdzinoši ar citiem veidiem, šādas reklāmas visai labi pārliecina, pievērš pircēju uzmanību, ir krāsainas (un topošo pircēju acīm arī tīkamas), un mēdz būt emocionālas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties