Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:159089
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmumu raksturojums    4
2.  Mērķa tirgus    9
3.  Mārketinga pētījumi    10
4.  SVID analīze    12
5.  Uzņēmuma pakalpojumi    14
6.  Konkurenti    16
7.  Uzņēmuma virzīšanas pasākumi    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Aģentūras mārketinga procesus nosaka īpašnieks, tāpat arī aktivitātes, un kanālu izvēli, budžetu.
2. Aģentūras struktūra ietver īpašnieku, tam pakļautu uzņēmuma vadītāju, kura vadībā ir eksperti dažādās jomās.
3. Uzņēmuma mērķa tirgus ir gana plašs, Latvija, Baltija, mazi un vidēji uzņēmumi, tomēr konkrētas mārketinga aktivitātes attiecīgam tirgus segmentam netiek paredzētas vai arī tas netiek īpaši uzsvērts.
4. Vienas no populārākajām mārketinga pētījumu veidiem aģentūrā ir klientu aptaujas pakalpojuma kvalitātes novērtēšanai.
5. Ir diez gan plašs tiešo konkurentu loks, tomēr esošajā situācijā iMarketings.lv atrodas starp tirgus līderiem. Nevar aizmirst par netiešajiem konkurentiem, kas ir PR un radošās aģentūras.
6. Ir uzsākts intensīvāks darbs pie virzīšanas pasākumiem – sabiedriskās attiecības, reklāma, tiešais mārketings.
Priekšlikumi:
1. Uzņēmuma īpašniekam vairāk funkcijas deleģēt jaunizveidotajam uzņēmuma vadītājam, sev atstājot stratēģiskus lēmumus, jo skaidrs, ka pie esošās noslodzes visas jomas nav iespējams aptvert.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties