Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:742853
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
2.  Prakses dienasgrāmata    3
2.1.  Prakses vadītāji un termiņi    4
2.2.  Veikto darbu uzskaite    5
3.  Mārketinga (tirgzinību) prakses uzdevumi    8
  1. uzdevums    9
  2. uzdevums    11
  3. uzdevums    12
  4. uzdevums    13
  4. uzdevums    14
  6. uzdevums    16
  7. uzdevums    19
  8. uzdevums    20
  9. uzdevums    21
  10. uzdevums    22
  11. uzdevums    23
  12. uzdevums    24
4.  Aktīvās prakses atskaite    25
5.  Secinājumi    28
6.  Priekšlikumi    29
7.  Mārketinga (tirgzinību) prakses vadītāja uzņēmumā atsauksme    30
8.  Biznesa vadības koledžas mārketinga (tirgzinību) prakses vadītāja recenzija    32
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums izmanto vēl vienu Facebook piedāvātu instrumentu – Facebook Pixel. Tas ir uzņēmuma mājas lapai pievienots kods, kas piefiksē mājas lapas apmeklētājus, kas ir arī Facebook reģistrēti lietotāji. Facebook Pixel atskaitēs ir apskatāma informācija par lietotāju uzvedību mājas lapā, piemēram, lapu skatījumi, aizpildītas anketas, veikts pirkums un citi, kā arī demogrāfiskie, ģeogrāfiskie un personiskie raksturlielumi. Pateicoties šai informācijai, ir daudz vienkāršāk noteikt produkta mērķauditoriju, savukārt tas ļauj koncentrēties uz tieši tiem mājas lapas apmeklētājiem, kuri varētu veikt pirkumu.
Viens no efektīvākajiem uzņēmuma izmantotajiem rīkiem ir Google AdWords. Tas ir rīks, ar kura starpniecību ir iespējams izvietot reklāmas nevien Google atlases rezultātu lapās, bet arī partneru mājas lapās, turklāt tas ļauj precīzi segmentēt mērķauditoriju. Rīks palīdz novērtēt kampaņas veiktspēju, lai tā lietotājs varētu pielāgot reklāmu, tādējādi produkta reklāma tiek rādīta potenciālajiem klientiem uzņēmuma izvēlētajā formātā, vietā un laikā.
Google AdWords rīks ir sasaistīts ar Google Analytics, lai visu informāciju par mājas lapas apmeklētājiem un reklāmām varētu apskatīt vienuviet. Google Analytics ir Google pakalpojums, kas apkopo informāciju par visiem mājas lapas apmeklētājiem un viņu darbībām, tostarp tiek apkopota arī informācija par klikšķiem uz Google AdWords reklāmas. Šis pakalpojums ir vēl viena lieliska iespēja uzzināt, kas ir uzņēmuma produkta mērķauditorija, no kurienes nāk mājas lapas apmeklētāji un ko viņi meklē mājas lapa. Sava klienta pazīšana ir viens no nozīmīgākajiem soļiem uz nosprausto mērķu sasniegšanu!

Secinājumi
• Uzņēmums izmanto vairākus no populārākajiem un efektīvākajiem interneta mārketinga rīkiem.
• Uzņēmums ir aktīvs sociālajos medijos.
• Uzņēmums efektīvi izmanto e-pasta mārketinga sistēmu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties