Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:965677
 
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Z/S XXX uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma struktūra    5
3.  Mārketinga mērķu un uzdevumu analīzes kritēriji    6
4.  Uzņēmuma mērķa tirgus analīze    9
5.  Mārketinga pētījumu metodes    10
6.  Uzņēmuma SVID analīze    11
6.1.  SVID analīze Z/S “XXX”    11
7.  Uzņēmuma produkta pozicionēšana    14
8.  Uzņēmuma konkurenti    15
8.1.  Konstatētās problēmas un priekšlikumi uzņēmuma mārketinga darbības uzlabošanai    16
9.  Graudkopības nozare tirgū, ražība    17
9.1.  Latvijā    17
9.2.  Eksports    17
10.  Uzņēmuma virzīšanas pasākumu izpēte, analīze un izstrāde    19
  Secinājumi    20
  Literatūras saraksts    21
11.  Pielikumi    22
  Ievads    24
12.  Uzņēmuma struktūra    25
13.  Konkurentu izpēte un analīze    26
13.1.  Netieši ietekmējošo faktoru raksturojums Z/S “XXX"    28
14.  Produkcijas pārdošanas cenu izmaiņu salīdzinājums , ietekmējošie faktori    30
15.  Reklāma    32
15.1.  Reklāmas budžets    33
15.2.  Z/S “ XXX” izmantoto mārketinga pakalpojumu raksturojums    33
16.  Z/S “XXX” produktu marķējums, dizains, iepakojums    34
16.1.  Ilgtspējīgs iepakojums    36
17.  Uzņēmuma virzīšanas pasākumu izpēte, analīze un izstrāde    38
18.  I un II prakse vietā Z/S “XXX“ , mārketinga darbu salīdzinājums    40
19.  Secinājumi    41
20.  Kvalifikācijas darba izstrāde    42
21.  Literatūras saraksts    43
22.  Pielikumi    44
Darba fragmentsAizvērt

Par prakses vietu ir izvēlēta Zemnieku saimniecība “XXX” ( turpmāk tekstā- Z/S “XXX”) Prakses vietas izvēle notika pamatojoties uz to, ka uzņēmuma atrašanās vieta ir ļoti tuvu manai dzīvesvietai, kā arī uzrunāja ZS “XXX” uzņēmējdarbības veids, kas pamatā balstīts uz saimniekošanu bioloģiski. Pēc nosūtītā pieprasījuma saimniecībai par prakses vietu, uzņēmuma vadība tuvākajā laikā sazinājās ar mani un sniedza man prakses iespēju praktizēties.

Mērķis: Koledžā iegūto teorētisko zināšanu pielietošana praktiskajā darbā, lai spētu pilnveidot saskarsmes prasmes un iemaņas, apgūt pamatiemaņas mārketinga procesos, pārbaudīt savu atbilstību, sagatavotību un piemērotību izvēlētajai profesijai.
Uzdevumi:
1. Uzņēmuma mārketinga darba izvērtēšana, izsprašana;
2. Uzņēmuma mārketinga mērķu, uzdevumu un mērķa tirgus izpēte un analīze;
3. Mārketinga pētījumu metožu izpēte uzņēmumā, noteikt pētījumu nepieciešamību;
4. Uzņēmuma konkurentu analīze un izpēte;
5. Uzņēmuma produktu / pakalpojumu izpēte, analīze to virzīšanas pasākumi, plāna izstrāde;
6. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darba uzlabošanai;
7. Salīdzināt divu dažādu organizāciju mārketinga procesus;
8. Uzsākt materiālu apkopošanu kvalifikācijas darbam.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties