Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga stratēģijas novērtējums restorānā-
Mārketinga stratēģijas novērtējums restorānā
Prakses atskaite21 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketinga un mārketinga plāna jēdziens | 4 |
2. | Restorāna „Baltika” apraksts | 7 |
3. | Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze | 8 |
3.1. | Iekšējās vides analīze | 8 |
3.1.1. | Ražošana | 8 |
3.1.2. | Produkcijas sadale, patēriņš | 9 |
3.1.3. | Menedžments | 9 |
3.1.4. | Mārketings | 10 |
3.1.5. | Finanses | 11 |
3.2. | Ārējās vides raksturojums | 12 |
3.2.1. | Demogrāfiskais faktors | 12 |
3.2.2. | Ekonomiskais faktors | 15 |
3.2.3. | Kultūras faktors | 16 |
3.2.4. | Politiskais faktors | 16 |
3.2.5. | Zinātniski tehniskais | 16 |
3.2.6. | Dabas faktors | 16 |
4. | Tirgus vides analīze | 17 |
4.1. | Klienti | 17 |
4.2. | Konkurenti | 17 |
4.3. | Piegādātāji | 20 |
5. | Uzņēmuma SVID analīze | 21 |
Priekšlikumi | 25 | |
Secinājumi | 26 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 27 |
Mūsdienās tūrisms ir viena no vadošajām un ekonomiski nozīmīgākajām tautsaimniecības nozarēm. Pēc Pasaules Tūrisma Organizācijas datiem, tūrisms ir pasaulē lielākais eksporta ienākumu avots, nozīmīgs darba vietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Pieaugot iedzīvotāju ienākumu līmenim un paaugstinoties dzīves līmenim, ceļot gribētāju skaits katru gadu ievērojami palielinās.
Ventspils pilsēta ir kļuvusi par vienu no iecienītākajiem tūrisma gala mērķiem, pateicoties nepārtrauktai pilsētas vides labiekārtošanai un jaunu apskates objektu izveidei. To varētu nodēvēt arī par mūžīgo pārmaiņu pilsētu, jo katru gadu darbību uzsāk jauni uzņēmumi, tiek atklātas jaunas tūristu mītnes, ierīkotas sporta un atpūtas vietas. Katrs šīs pilsētas apmeklētājs atradīs sev tīkamu laika pavadīšanas veidu.
Prakses atskaites mērķis ir izstrādāt SIA „ILBE”, restorāna „Baltika” mārketinga plāna novērtējumu, tā rezultātā atklāt uzņēmuma priekšrocības un trūkumus, kā arī izstrādāt priekšlikumus restorāna darbības uzlabošanai.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai, nepieciešams veikt sekojošos uzdevumus:
1.pamatojoties uz speciālo literatūru, noteikt mārketinga nepieciešamību uzņēmuma darbības uzlabošanā;
2.analizēt uzņēmuma izstrādāto mārketinga plānu;
3.atklāt pozitīvos un negatīvos momentus uzņēmuma darbībā;
4.izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus restorāna darbības uzlabošanai un jaunu klientu piesaistei.
Prakses un atskaites izstrādes periods ir no 2008.gada jūnija līdz 2008.gada augusta beigām.
Pirmajā nodaļā tiek aplūkota mārketinga teorija un stratēģiskā mārketinga plāna nepieciešamība. Otrajā nodaļā sniegta vispārēja informācija par restorānu „Baltika”. Prakses atskaites trešajā nodāļā veikta uzņēmuma mikro un makro vides elementu analīze. Tirgus analīze aprakstīta ceturtajā nodāļā, iekļaujot pircēju, konkurentu un piegādātāju izpēti. Pēdējā nodaļā veikta uzņēmuma SVID analīze.
Izstrādājot prakses atskaiti, autore kā pētījuma avotus izmantoja vispārējo un speciālo literatūru, valsts statistikas datus, periodiskos izdevumus un uzņēmuma nepublicētos materiālus. …
darbā iekļauta mārketinga un mārketinga plāna teorija. uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze. SVID matrica.
-
Mārketinga stratēģijas novērtējums restorānā
Prakses atskaite21 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- Prakses atskaite mārketingā
- Prakses atskaite mārketingā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite augstskolai10
-
Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite augstskolai22
-
Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"
Prakses atskaite augstskolai15
-
Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite augstskolai21
-
Mārketinga prakses atskaite uzņēmumā "Nakts Mēbeles"
Prakses atskaite augstskolai14