-
Mārketinga prakses atskaite
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA “ROZE GV” mārketinga koncepcija | 4 |
2. | Mārketinga komplekss | 5 |
2.1. | Produkts | 5 |
2.2. | Vieta | 5 |
2.3. | Cena | 6 |
2.4. | Virzīšana | 6 |
3. | M.Portera 5 spēku modelis | 8 |
3.1. | Jaunpienācēju draudi | 8 |
3.2. | Patērētāju spēks | 8 |
3.3. | Piegādātāju spēks | 8 |
3.4. | Aizvietotājprodukts | 9 |
3.5. | Nozares iekšējā konkurence | 9 |
4. | Uzņēmuma mērķauditorija | 10 |
4.1. | Tirgus segmentēšana | 10 |
4.2. | Mērķtirgus | 10 |
5. | MIS un LAS | 11 |
6. | Anketa un tās apkopojums | 12 |
7. | Uzņēmuma SVID analīze | 17 |
Secinājumi un priekšlikumi | 21 |
2.Mārketinga komplekss
2.1. Produkts
SIA ROZE GV pircējiem tirgū piedāvā zivju pārstrādes produktus. Uz šo brīdi ražotnes sortiments sastāv no 65 dažādiem izstrādājumiem, kuri tiek piedāvāti dažādas ietilpības traukos. Uzņēmumā, galvenokārt, tiek ražoti siļķu un skumbriju izstrādājumi, kuriem ar specifiskām garšvielām tiek iegūtas dažādas garšas. Siļķes tiek liktas gan eļļā, gan marinādē un arī ceptas. Viena veida izstrādājumi tiek piedāvāti dažāda lieluma fasējumos- 3 kg, 2 kg vai 1,8kg iepakojumos, un mazajos traukos- 1 kg, 0,8 kg, 0,5 kg, 0,3 kg, 0,2 kg, kas dod iespēju klientam izvēlēties sev vēlamo iepakojumu.
Uzņēmums piedāvā dažādus siļķu produkti, piemēram, iecienītākie ir “Matjē”- siļķu fileja eļļā, tā tiek piedāvāta 0,200 kg bundžiņā un 2kg traukā, sālīta siļķe, siļķu tīteņi bez ādas/ ar ādu, siļķu filejas gabaliņi marinādē „Mājas gaume sevišķā”.
Bez siļķu pārstrādes produkcijas, vēl tiek ražoti dažādi kūpinājumi- no skumbrijas, laša, asara, sviestazivs un reņģēm No kūpinātām zivīm visvairāk ir iecienītas auksti kūpināta skumbrija bez galvas, karsti kūpināta skumbrijas plētne ar garšvielām un majonēzi, un reņģes. Kūpinātās zivis tiek piedāvātas gan vakuumā, gan bez vakuuma.
Vakuuma iepakojumā zivis ir dārgākas, bet to var estētiskāk pārdot, jo tā veikala vitrīnās neapžūst un šo produktu pircējam ir vieglāk aiznest mājās, jo nav jāuztraucas par iepakojuma drošību.
Uzņēmumā tiek izmantoti 4 iepakojuma veidi- plastmasas bundžiņas, plastmasas spainīši, vakuumiepakojumi, termoforminga iepakojumi.
Uzņēmums piedāvā tik daudzveidīgu produkciju tāpēc, lai tā atbilstu visu klientu gaumēm un „maciņam”.
Produktu derīgumu termiņš ir dažāds, bet robežās no 21-60 dienām.
2.2. Vieta
Uzņēmums SIA “ROZE GV” ir neliels zivju pārstrādes uzņēmums, kas atrodas Cēsīs, E.Veidenbauma ielā 12. Pie uzņēmuma ir ērta piebraukšana.
Uzņēmums savu produkciju tirgo visā Latvijā gan dažādu apvienību veikalos, piemēram, Iepirkuma Grupa, Elvi, Aibe, lielveikalos, piemēram, Maxima, IKI, gan mazos veikalos, kas nav ne lielveikali, ne iestājušies veikalu apvienībās.
…
- Mārketinga prakses atskaite
- Mārketinga prakses atskaite
- Prakses atskaite par darbu muitā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai7
-
Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite augstskolai14
Novērtēts! -
Mārketinga prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai13
-
Mārketinga prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai12
-
Mārketinga prakses atskaite uzņēmumā "Nakts Mēbeles"
Prakses atskaite augstskolai14