Mārketinga (tirgzinību) prakse tika veikta Sabiedrisko attiecību aģentūrā. Šīs prakses mērķis bija sekmēt koledžā iegūto teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajā darbā kādā no Latvijas uzņēmumiem.
Uzstādītie prakses mērķi:
1. Teorētisko zināšanu pielietošana praktiskā darbā;
2. Saskarsmes prasmju un iemaņu pilnveidošana mārketinga nozarē;
3. Nākamās profesijas kompetenču apgūšanas veicināšana, apgūstot pamatiemaņas mārketinga procesos;
4. Savas atbilstības, sagatavotības un piemērotības pārbaude izvēlētajai profesijai.
Uzstādītie uzdevumi šajā Mārketinga (tirgzinību) praksē:
1. Izprast un izvērtēt uzņēmuma mārketinga darbu;
2. Izpētīt, noteikt un analizēt uzņēmuma mārketinga mērķus, uzdevumus, mērķa tirgu;
3. Izpētīt, kādas mārketinga pētījumu metodes tiek izmantotas uzņēmumā, noteikt pētījumu nepieciešamību;
4. Izpētīt un analizēt uzņēmuma konkurentus;
5. Izpētīt un analizēt uzņēmuma virzīšanas pasākumus, izstrādāt to plānu;
6. Izstrādāt secinājumus un sagatavot priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darba uzlabošanai;
7. Uzsākt materiālu apkopošanu kvalifikācijas darbam.