Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:199559
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS UN DARBĪBAS VIRZIENI    5
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.2.  Uzņēmuma mārketinga elementi    5
2.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA VIDE    11
2.1.  Iekšējā vide    11
2.2.  Uzņēmuma ārējā vide    12
2.3.  Konkurences analīze    15
3.  UZŅĒMUMA TIRGUS SEGMENTI UN KLIENTU PIEPRASĪJUMA NODROŠINĀSANA    16
3.1.  Uzņēmuma klientu raksturojums un segmentācija    17
3.2.  Klientu servisa līmeņa nodrošināšana    18
3.3.  Klientu apmierinātības vērtējums    19
4.  JAUNU KLIENTU PIESAISTES IESPĒJAS    20
  SECINĀJUMI    21
  PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    23
  PIELIKUMI    25
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Mārketinga prakse veikta SIA „xxx” no 2009. gada 1. februāra līdz 2009. gada 22. maijam. Minētais uzņēmuma izvēlēts gan pamatojoties uz to, ka autora kā klienta pieredze ir saistīta ar šo uzņēmumu, gan arī tāpēc, ka pastāvošas konkurences apstākļos mārketinga jautājumu šim uzņēmumam ir aktuāli.
Uzņēmuma SIA „xxx” pamatdarbības virzieni ir nekustamā īpašuma izīrēšana un apsaimniekošana. Uzņēmums atrodas Liepājā un darbojas no 2000. gada. Uzņēmuma darbība ir cieši saistīta ar klientu apkalpošanu un nekustamā īpašuma uzturēšanu, kā tas darbojas spēcīgas ārējās vides faktoru ietekmē, tāpēc autors izvēlējās prakses laikā vairāk uzmanības pievērst tieši šim jautājumu lokam.
Uzņēmums veiksmīgi tiek galā ar iekšējās un ārējas mārketinga vides faktoriem: grāmatvedību, institucionālo menedžmentu, finanšu, piegādātājiem, konkurentiem, patērētājiem, likumdošanas instancēm, demogrāfiju, ekonomiku, tehnoloģiskajiem un zinātniskajiem, politiski juridiskajiem, sociālkulturu struktūrvienībām.
Prakses mērķis ir veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.
Prakses uzdevumi:
1.Noskaidrot un izprast uzņēmuma darbības virzienus.
2.Analizēt uzņēmuma mārketinga vides elementus, novērtējot visus organizācijas mikro un makro vides aspektus.
3.Veikt uzņēmuma mārketinga pamatelementu izpēti.
4.Iepazīt un novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, noteikt šī uzņēmuma klientu servisa priekšrocības un trūkumus, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai.
5.Veikt aptauju –„Kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību” un analizēt aptaujas rezultātus.
6.Novērtēt konkurentu darbību un konkurentu cenas.
7.Izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai saistībā ar klientu apkalpošanu.
Prakses uzdevumu veikšanai izmantoti gan mārketinga teorētiskās literatūras avoti un nozares informācija, gan uzņēmumā SIA „Lumeka” pieejamā informācija un aptaujas rezultāti
Pielietotās pētījumu metodes ir aptaujas anketa, kas tikai izdalītas uzņēmuma klientiem
Pētījuma periods ir 30 dienas.
Darba apjoms – 32 lapa. Tas sastāv no ievada, 4 nodaļām, 6 apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotajiem avotiem un pielikuma.
Pirmajā daļā aprakstīts uzņēmuma juridiskās koordinātes un uzņēmuma darbības joma cik ilgi uzņēmums jau darbojas un kāds ir uzņēmuma darbības apjoms, par produkta un pakalpojuma dzīves ciklu un to atrašanās vietu. Cenu politiku to izmaiņām un salīdzinājums ar konkurentu pakalpojumu tarifiem.
Otrajā daļā aprakstīts uzņēmuma mārketinga vide, iekšējā vide, tieši ietekmējošā arējā vide un netieši ietekmējošā vide tika veikta SVID analīze. Kā uzņēmums tiek galā ar mārketinga vides segmentiem. Un konkurentu analīze, kādā situācijā atrodas konkurenti, par ko tiek uzskatīti konkurenti, un to salīdzinājums ar SIA „xxx”.
Trešajā daļā tiek aprakstīts mārketinga tirgus segmenti un kādu stratēģiju izmanto SIA „xxxx”. Pēc kādiem uzskatiem uzņēmums segmentē savus klientus, kādā veidā nodrošina augsta līmeņa klienta apkalpošanas servisu. Lai noskaidrotu ko par uzņēmuma darbībām domā klienti tika veikta aptauja, anketu veidā, un izdarīti secinājumi.
Ceturtajā daļa tiek apzināti tirgus segmenti kurā uzņēmums varētu darboties un tādā veidā iegūtu jaunus klientus, pielietotu savu pieredzi un zināšanas, kā arī gūtu jaunas.
Darba rezultātā izdarīti secinājumi un priekšlikumi par uzņēmuma darbības virzieniem, pakalpojuma dzīves ciklu par klienta segmentēšanu, stratēģija ko izvēlas uzņēmums darbojoties nekustamā īpašuma tirgū un to apsaimniekošana. Kādus tirgus vēl uzņēmums var apgūt un darboties. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1127191
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties