-
Mārketinga prakse
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | SIA „mācību centrs „A” darbības virzieni | 5 |
2. | SIA „mācību centrs „A” mārketinga vides elementi, mikro un makro vides aspekti | 7 |
3. | Uzņēmuma mārketinga pamatelementa izpēte | 9 |
4. | SIA „mācību centrs „A”darbs ar klientiem | 11 |
5. | Konkurentu darbība un cenas | 13 |
6. | Uzņemuma priekšrocību un trūkumu analīze | 16 |
Secinājumi | 17 | |
Priekšlikumi | 18 | |
Izmantotie avotu saraksts | 19 | |
Pielikumi | 20 |
Mārketings ir plānošanas un īstenošanas process, kurā tiek attīstīts produkta vai pakalpojuma koncepts, cenu politika reklāma un izplātīšana, lai veidotu savstarpējo mijiedarbību indivīdu un organizāciju mērķu sasniegšanu .Jauna mazā biznesa pārstāvji nereti sūdzas ,ka reklāmas izmaksā dārgi un viņi to nevar atļauties. Taču ļoti bieži ir nācies redzēt uzņēmumus, kas tērē lielus līdzekļus reklāmai, tomēr rezultāti ir samērā niecīgi, kamēr kāds cits tajā paša laika, izmantojot pavisam minimālus līdzekļus, sasniedz neticami labus rezultātus. Komercdarbībā viens no galvenajiem priekšnoteikumiem ir plānošana, kas ir nepieciešama, lai noteiktu katra konkrētā uzņēmuma darbības mērķus, to sasniegšanai nepieciešamos resursus un mārketinga darbības. Ļoti svarīga funkcija ir arī sagaidāmo rezultātu noteikšanai konkrētam laika posmam.
Ikviena jauna uzņēmuma vadībai nepieciešams nopietni pievērsties mārketinga darbam, lai tiktu veikts pārdomāts saimnieciskās darbības efektivitātes paaugstināšanas, finanšu plānošanas, reklāmas.
Lai jauns uzņēmums varētu veiksmīgi darboties ir nepieciešama esošas situācijas analīze, tirgus izpēte, konkurentu izpēte, noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī izstrādāt konkrētus uzņēmuma attīstības virzienus. Izpētīt finansiālos rādītājus un mārketinga aktivitātes uzņēmumā.…
Mārketings ir plānošanas un īstenošanas process, kurā tiek attīstīts produkta vai pakalpojuma koncepts, cenu politika reklāma un izplātīšana, lai veidotu savstarpējo mijiedarbību indivīdu un organizāciju mērķu sasniegšanu .Jauna mazā biznesa pārstāvji nereti sūdzas ,ka reklāmas izmaksā dārgi un viņi to nevar atļauties. Taču ļoti bieži ir nācies redzēt uzņēmumus, kas tērē lielus līdzekļus reklāmai, tomēr rezultāti ir samērā niecīgi, kamēr kāds cits tajā paša laika, izmantojot pavisam minimālus līdzekļus, sasniedz neticami labus rezultātus. Komercdarbībā viens no galvenajiem priekšnoteikumiem ir plānošana, kas ir nepieciešama, lai noteiktu katra konkrētā uzņēmuma darbības mērķus, to sasniegšanai nepieciešamos resursus un mārketinga darbības. Ļoti svarīga funkcija ir arī sagaidāmo rezultātu noteikšanai konkrētam laika posmam. Ikviena jauna uzņēmuma vadībai nepieciešams nopietni pievērsties mārketinga darbam, lai tiktu veikts pārdomāts saimnieciskās darbības efektivitātes paaugstināšanas, finanšu plānošanas, reklāmas. Lai jauns uzņēmums varētu veiksmīgi darboties ir nepieciešama esošas situācijas analīze, tirgus izpēte, konkurentu izpēte, noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī izstrādāt konkrētus uzņēmuma attīstības virzienus. Izpētīt finansiālos rādītājus un mārketinga aktivitātes uzņēmumā.
- Mārketinga prakse
- Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness"
- Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"
Prakses atskaite augstskolai15
-
Mārketinga prakse laikrakstā "Dienas bizness"
Prakses atskaite augstskolai26
-
Prakses atskaite audita uzņēmumā SIA "KPMG Baltics"
Prakses atskaite augstskolai31
-
Prakses atskaite A/S "Liepājas Metalurgs"
Prakses atskaite augstskolai12
-
Prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai19