Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:438844
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Mārketinga mērķi    8
3.  Uzņēmuma mērķa tirgus raksturojums    10
4.  Mārketinga pētījumu metožu izpēte    13
5.  SVID analīze    17
6.  Uzņēmuma produkta pozicionēšana    20
7.  Konkurentu izpēte un analīze    22
8.  Uzņēmumu virzīšanas pasākumu izpēte un analīze    25
9.  Virzīšanas pasākumu plāns    27
10.  Kvalifikācijas darba izstrāde apraksts    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Literatūras un avotu saraksts    30
  Mārketinga (tirgzinību) prakses pielikumi    31
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Prakses uzņēmums priekšrocība ir bagāts piedāvājuma klāsts un unikalitāte savā produktu jomā.
2. Lai gan uzņēmums ir samērā jauns, tomēr šo trīs gadu laikā ir izveidojies ievērojams patstāvīgo klientu loks, kas virza uzņēmumu uz priekšu.
3. Uzņēmumam ir svarīgi konkurēt ar tāda paša tipa uzņēmumiem , un uzmanīgi sekot līdzi konkurentu aktivitāte, lai laicīgi varētu rīkoties dažādu draudu gadījumā no konkurentu puses.
4. Prakses uzņēmuma vadītāja ir gatava iesaistīties visos vajadzīgajos pasākumos, lai uzlabotu un veidotu jaunus produktu virzīšanas pasākumus.
5. Uzņēmums arī ir gatavs attīstīties un uzlabot līdz šim esošo darba kārtības sistēmu, ļaujot attīstīt uzņēmumam savu mārketinga nodaļu nākotnē.
Priekšlikumi:
1. Sadarbojoties uzņēmuma visu nodaļu vadītājiem uzlabot komunikācijas vidi starp uzņēma nodaļām, tā veicinot komandas darbu, savstarpēju saprati, kopīgus mērķus un tādējādi uzņēmuma attīstību.
2. Uzņēmuma vadītajam, attīstīt un pilnveidot uzņēmumā attiecīgi trūkstošās nodaļas, kā piemēram marketinga nodaļu un arī sabiedrisko attiecību nodaļu, abi šie speciālisti uzņēmumam būtu liels ieguvums tālākā attīstībā un pareizu un profesionālu uzņēmuma nākotnes attīstību tikai sekmētu šie specialisti pielietojot savas zināšanas.
3. Nodarbinot mārketinga speciālistu kopā ar vadītāju izstrādāt mārketinga plānu, lai varētu apzināt sasniedzamos mērķus un draudus, kas varētu rasties, mērķu sasniegšanas procesā.
4. Nodarbinot sabiedrisko attiecību speciālistu kā vienu no uzdevumiem izvirzīt vizuālā tēla veidošanu uzņēmumam, tā pat kopā ar mārketinga speciālistu strādāt pie uzņēmuma pakalpojumu virzīšanas pasākumiem, piemēram izstrādāt reklāmas ar tūrismu saistītos žurnālos.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties