Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Prakses uzņēmums priekšrocība ir bagāts piedāvājuma klāsts un unikalitāte savā produktu jomā.
2. Lai gan uzņēmums ir samērā jauns, tomēr šo trīs gadu laikā ir izveidojies ievērojams patstāvīgo klientu loks, kas virza uzņēmumu uz priekšu.
3. Uzņēmumam ir svarīgi konkurēt ar tāda paša tipa uzņēmumiem , un uzmanīgi sekot līdzi konkurentu aktivitāte, lai laicīgi varētu rīkoties dažādu draudu gadījumā no konkurentu puses.
4. Prakses uzņēmuma vadītāja ir gatava iesaistīties visos vajadzīgajos pasākumos, lai uzlabotu un veidotu jaunus produktu virzīšanas pasākumus.
5. Uzņēmums arī ir gatavs attīstīties un uzlabot līdz šim esošo darba kārtības sistēmu, ļaujot attīstīt uzņēmumam savu mārketinga nodaļu nākotnē.
Priekšlikumi:
1. Sadarbojoties uzņēmuma visu nodaļu vadītājiem uzlabot komunikācijas vidi starp uzņēma nodaļām, tā veicinot komandas darbu, savstarpēju saprati, kopīgus mērķus un tādējādi uzņēmuma attīstību.
2. Uzņēmuma vadītajam, attīstīt un pilnveidot uzņēmumā attiecīgi trūkstošās nodaļas, kā piemēram marketinga nodaļu un arī sabiedrisko attiecību nodaļu, abi šie speciālisti uzņēmumam būtu liels ieguvums tālākā attīstībā un pareizu un profesionālu uzņēmuma nākotnes attīstību tikai sekmētu šie specialisti pielietojot savas zināšanas.
3. Nodarbinot mārketinga speciālistu kopā ar vadītāju izstrādāt mārketinga plānu, lai varētu apzināt sasniedzamos mērķus un draudus, kas varētu rasties, mērķu sasniegšanas procesā.
4. Nodarbinot sabiedrisko attiecību speciālistu kā vienu no uzdevumiem izvirzīt vizuālā tēla veidošanu uzņēmumam, tā pat kopā ar mārketinga speciālistu strādāt pie uzņēmuma pakalpojumu virzīšanas pasākumiem, piemēram izstrādāt reklāmas ar tūrismu saistītos žurnālos.
…