Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga prakse Šlokenbekas muižā-
Mārketinga prakse Šlokenbekas muižā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 4 | |
1. | Uzņēmuma vispārējais raksturojums | 5 |
2. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 7 |
3. | SIA „LejasKrūmi” mārketinga vides elementi | 10 |
3.1. | Mārketinga iekšējā vide | 10 |
3.2. | Mārketinga ārējā vide | 11 |
4. | Produktu un pakalpojumu sortiments un dzīves cikls uzņēmumā | 14 |
4.1. | „Lejaskrūmi” piedāvātie pakalpojumi | 14 |
4.2. | Preces dzīves cikls | 17 |
5. | Mārketinga pamatelementu izpēte | 18 |
6. | Uzņēmuma klienti un mērķauditorija | 21 |
7. | Konkurence | 26 |
8. | SIA „LejasKrūmi” komunikācijas instrumenti | 28 |
9. | Aptaujas anketas rezultāti un priekšlikumi | 31 |
Secinājumi | 34 | |
Priekšlikumi | 35 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 36 |
Uzņēmums, kurā autors gāja praksi ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību. SIA „Lejaskrūmi” darbību reglamentē Latvijas Republikas likumdošana, piemēram, likums „Par uzņēmējdarbību”, Komerclikums u.c. Uzņēmumam ir viens dibinātājs.
SIA „Lejaskrūmi” ir reģistrēts ar reģistrācijas Nr.40001008270, tā juridiskā adrese ir „Šlokenbeka”, p/n Milzkalne, Smārdes pagasts, Tukuma rajons.
18. gadsimtā muižā norisinājās strauja lauksaimnieciska darbība. Galvenā bija spirta un alus ražošana, kaut gan muižā turēja arī mājlopus.Līdz 1920. gadam muiža piederēja barona fon Rekes dzimtai. Pēc tam Šlokenbekas muiža kļuva par valsts īpašumu.1957. gadā tajā sāka saimniekot ceļu nozares organizācijas, kuras vēlāk uzsāka muižas atjaunošanas un restaurācijas darbus. Atjaunotajā Šlokenbekas muižā tagad mājvietu ir atradis Latvijas ceļu muzejs.
Viena no skaistākajām Latvijas muižām Šlokenbeka atrodas Tukuma rajona Milzkalnē, 60 km attālumā no Rīgas. Tā ir vienīgā viduslaiku nocietinātā muiža, kas saglabājusies Baltijā līdz mūsdienām.
Kopš 2002. gada SIA „Lejaskrūmi” apsaimnieko Šlokenbekas muižu, kas atrodas Latvijas valsts ceļi īpašumā.
Šlokenbekas muižā ir lieliska iespēja rīkot seminārus, lietišķas tikšanās, prezentācijas, konferences gan lielākām (70 cilvēku), gan mazākām (25 cilvēku) dalībnieku grupām. Šlokenbekas muižas teritorijā ietilpst krogs, viesnīca (ar gultas vietām līdz 85 cilvēkiem), pirts telpa, kamīnzāle, tautas nams ar lielo un mazo zāli, lielā un mazā velve, alus pagrabs, Latvijas ceļu muzejs, konferenču zāle un, protams, pagalms. Siltākajā laikā pagalms tiek izmantots dažādu brīvdabas masu pasākumu organizēšanai.…
Uzņēmuma vadīšana ir sarežģīts plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles process. Viena no uzņēmuma vadības funkcijām ir mārketings. Uzņēmuma mērķis ir apmierināt klienta vēlmes un vajadzības, un gūt peļņu. Jo labāk tiks apmierinātas klienta vajadzības un vēlmes, jo būs iespējams iegūt lielāku peļņu. Lielākā kļūda, kuru vēl joprojām pieļauj uzņēmēji ir tā, ka par primāro tiek uzskatīta peļņas gūšana. Šāda pieeja ir iespējama, bet tā bieži vien garantē augstus ienākumus tikai īsā laika periodā. Prakses mērķis ir veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā uzņēmums izmanto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi. Prakses laikā autors papildināja savas teorētiskās un praktiskās zināšanas visdažādākajos mārketinga jautājumos. Šis darbs deva iespēju apzināties mārketinga īsto nozīmi.
- Kvalifikācijas prakses atskaite SIA "Apģērbi"
- Mārketinga prakse Šlokenbekas muižā
-
Prakse SIA "Moms"
Prakses atskaite16 Mārketings, reklāma, Sabiedriskās attiecības, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Kvalifikācijas prakses atskaite SIA "Apģērbi"
Prakses atskaite augstskolai15
-
Prakse SIA "Moms"
Prakses atskaite augstskolai16
-
Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite augstskolai9
-
Prakse SIA "Gandrs"
Prakses atskaite augstskolai40
-
Prakses atskaite mārketingā. Skaistumkopšanas salons
Prakses atskaite augstskolai15