Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:758288
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma darbības virzieni    4
2.  Uzņēmuma mārketinga komplekss    5
2.1.  Produktu politika    5
2.2.  Cenu politika    5
2.2.1.  Uzņēmuma mērķu ietekme uz cenām un stratēģijas izvēle    6
2.3.  Produktu sadale    6
2.3.1.  Uzņēmuma atrašanas vieta    6
2.3.2.  Uzņēmumā izmantotie sadales kanāli    7
2.4.  Mārketinga komunikācijas    8
2.4.1.  Reklāma    8
2.4.2.  Produktu realizācijas veicināšana    9
2.4.3.  Sabiedriskās attiecības    9
2.4.4.  Personiskā apkalpošana    9
3. 3.  Mārketinga vide SIA „RDL”    11
3.1.  Iekšējās vides faktori    11
3.2.  Mikrovides faktori, kas tieši ietekmē uzņēmuma darbību    11
3.3.  Makrovides faktori, kas netieši ietekmē uzņēmuma darbību    12
4.4.  Klientu servisa novērtējums    13
4.1.  Uzņēmuma pieeja klientu apkalpošanai    13
4.2.  Ieteikumi izmaiņām darbā ar pircējiem    13
5. 5.  Klientu aptauja    15
5.1.  Pircēju aptauja    15
5.2.  Priekšlikumi    17
6. 6.  Tirgus segmentēšana    18
6.1.  Uzņēmuma tirgus segmentēšanas metodes un kritēriji    18
6.2.  Uzņēmuma tirgus aptveršanas stratēģija    19
7.  Konkurentu analīze    20
6.3.  Konkurences situācijas raksturojums    20
6.4.  „Mūzikas Centrs” tiešie konkurenti    20
6.5.  „Mūzikas Centrs” un konkurentu cenu līmeņu salīdzinājums    21
7.  Pielikumi    22
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Veidot un attīstīt, kā arī veidot iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga instruments, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.
1. Noskaidrot, izprast un raksturot uzņēmuma darbības virzienus.
2. Veikt uzņēmuma mārketinga kompleksa izpēti.
3. Analizēt mārketinga vidi.
4. Novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai.
5. Veikt aptauju, lai noskaidrotu, kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību un, vadoties pēc aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu klientu piesaistīšanas programmai.
6. Izmantojot mācību periodā iegūtās zināšanas, analizēt organizācijas aptvertos tirgus segmentus, noteikt kāds tirgus segments vēl nav izpētīts, izvērtēt iespējas un lietderību darbības paplašināšanai.
7. Novērtēt konkurentu darbības un konkurentu cenas.
8. Sagatavot prakses atskaiti par veiktajiem prakses uzdevumiem.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties