Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:494821
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS   
2.  Uzņēmuma raksturojums   
3.  Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi   
4.  Deju kluba “Aborigēns” mārketinga vides elementu analīze, novērtējot visus organizācijas mikro un makro vides aspektus   
5.  Deju kluba “Aborigēns” mārketinga pamatelementu (marketing mix) izpēte   
6.  Deju kluba “Aborigēns” darbības ar klientiem novērtējums   
7.  Anketēšanas rezultāti   
8.  Tirgus segments   
Darba fragmentsAizvērt

Produkta sakārtojuma princips paredz, ka katrs tirdzniecības darbinieks ir saistīts ar konkrēta produkta pārdošanu un virzību visos tirgos. Attiecīgi pēc produktu sakārtojuma un principa tiek sakārtota visa uzņēmuma organizatoriskā struktūra, kurā augstākā un vidējā līmeņa menedžeri ir atbildīgi par konkrēta produkta sortimenta realizāciju.
Šim principam ir zināmas priekšrocības:
• darbinieki ir labi informēti un viņiem ir plašas zināšanas par preces īpašībām un īpatnībām;
• tirdzniecības darbību ar izteiktu pamatotību var saskaņot ar produktu ražošanu, kā arī precīzāk novērtēt un prognozēt pieprasījumu pēc tiem.
Tomēr šim principam ir arī trūkumi:
• ir iespējama darbinieku darbības dublēšana konkrētā teritorijā;
• nepieciešamas lielākas izmaksas nekā citu organizatorisko sakārtojumu principiem.
Klientu sakārtojuma princips paredz, ka katrs tirdzniecības darbinieks ir saistīts ar konkrētiem klientiem, tirgus segmentiem.

Ir zināms, ka tirdzniecības darbiniekiem ir jābūt apveltītiem ar noteiktām prasmēm, zināšanām un pieredzi tirdzniecības jomā. Bet tirdzniecības personālam, kurš strādā ar klientiem , ir nepieciešamas arī noteiktas raksturs iezīmes. Piemēram, šim darbiniekam ir jābūt ar izteiktu vēlmi panākt savu, kā arī jābūt prasmei piesaistīt apkārtējos (klientus). Varētu teikt, ka pat ir nepieciešama nekaunība, zināmā mērā. Darbiniekam ir jābūt ar enerģiskumu, pašpārliecinātam, naudaskāram, jāizmanto profesionāli paņēmieni, lai panāktu savu, kā arī iebildumi jāuztver kā izaicinājums. Tirdzniecības personālam ir jāprot saprast klienta vajadzības un izprast viņa psiholoģiju. Pēc autora domām, jebkuram darbiniekam, kurš strādā ar cilvēkiem ir jābūt vismaz kaut kādām zināšanām psiholoģijā. Lai klientam kaut ko piedāvātu vai ieteiktu ir viņš jāizprot.
Lai pastiprinātu darba stimulēšanas efektivitāti, uzņēmumi parasti izmanto ne tikai materiālos, bet arī morālos stimulus. Piemēram, var rīkot bārmeņu konkursu par labāko klientu apkalpošanu, piešķirot balvas par sasniegumiem.

Viens no mārketinga komunikāciju līdzekļiem ir sabiedriskās saskares, ko izmanto, lai popularizētu uzņēmumu, pat visu tā darbību. Sabiedriskās saskares ir daļa no dziļākas darbības, proti, sabiedriskās domas veidošanas. Sabiedriskās saskares ir cieši saistītas ar mārketingu, jo sabiedrība tiek informēta par uzņēmumu, turklāt, nemaksājot, ne par vietu reklāmai, ne par informācijas izplatīšanu. Apmaksāts tiek tikai personāls un materiāla izsūtīšanas pasta izdevumi. Ja uzņēmums sagatavo interesantu materiālu, to uzreiz var izmantot visi informācijas izplatīšanas avoti, un tas var dot ļoti lielu reklāmas izdevumu ietaupījumu, turklāt, jāpiebilst, ka šādam materiālām ticēs vairāk nekā reklāmai.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties