Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Mārketinga audits uznēmumā "X"-
Mārketinga audits uznēmumā "X"
Prakses atskaite20 Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība, Vadība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Organizācijas saimnieciskā darbība | 4 |
1.1. | Pēdējo trīs gadu darbības rezultāti | 4 |
1.2. | Attīstības gaita un tendences | 5 |
1.3. | Pārdošanas organizācija | 6 |
2. | Organizācijas mārketinga darbība | 7 |
2.1. | Mārketinga funkcijas | 7 |
2.2. | Mērķauditorija | 7 |
2.4. | Konkurenti un konkurentspēja | 7 |
2.5. | Preču raksturlielumi un apgrozījums | 8 |
2.6. | Preču cenas un veidošānas principi | 9 |
2.7. | Vieta un preču sadales kanāls | 10 |
2.8. | Mārketinga komunikācijas efektivitāte | 10 |
2.9. | Zīmols un tā atpazistamība | 10 |
3. | Mārketinga audita izziņa | 11 |
Secinājumi un priekšlikumi | 21 |
Kopsavilkums
Analizējot augstāk minētos faktus autors secināja, ka uzņēmumam trūkst mārketinga aktivitātes, lai popularizētu savu zīmolu un piesaistīt vairāk potenciālus klientus. Augstāk tika secināts, ka pēdējo trīs gadu laikā veikala peļņa ir samazinājusies, galvenokārt jauno konkurētspējīgo līdzīgo uzņēmumu paradīšanas dēļ. Uzņēmums ir konkurētspējīgs, tomēr konkurenti ir stipri, tāpēc ir svarīgi veikt to sortimentu un cenu analīzi un pilnveidot savējo. Pašlaik uzņēmums galvenokārt izmanto tiešo pārdošanu, lai pārdotu savas preces, bet ar to ir pamaz. Daudz Ventspils pilsētas iedzīvotāju nezina, ka uzņēmums X piedāvā ne tikai ziedus, bet arī daudzveidīgo dāvanu sortimentu, tāpēc lai uzlabotu uzņēmuma darbību un informēt pēc iespējas vairāk klientus ir svarīgi pielietot digitāla mārketingu, it īpaši pilnveidot sociālo tīklu mārketingu, jo tā būs liela priekšroka konkurentu starpā, konkurenti nepielieto to. Uzņēmums X 2015. gadā tika izveidots konts Instagram vietnē, ar kuras palīdzību tika sasniegts jauns klientu loks, tomēr pašlaik šī lapa nav aktīva. Tāpēc uzņēmuma vadībai ir jāatsāk un pastiprināti jāattīsta digitālais mārketings, jo ar to palīdzību uzņēmums piesaistīs jaunu pastāvīgu klientu loku. Šīs problēmas risināšanai ir jāpiesaista jauno darbinieku, kas labi orientējas mūsdienu tehnoloģijās vai to darīt pašai veikala īpašniecei vai darbiniekam par papildus samaksu. Kā arī autors rekomendē uzņēmumam uztaisīt mājaslapu jeb interneta veikalu, kur pircēji ērtāk un vieglāk varētu veikt pirkumus un atrast nepieciešamu informāciju par uzņēmumu. Uzņēmumam ir liela priekšroka – kvalitatīvi darbinieki, daudzveidīgs sortimentu klāsts un laba ziedu izturība un kvalitāte. Ir svarīgi to pareizi pasniegt un reklamēt potenciālajiem klientiem ar digitālo mārketingu palīdzību. Kā arī autors piedāvā uzņēmumam taisīt atlaides uz konkrētu preču grupu, piemēram, par pirkumu vairumā, par apmaksu skaidrā naudā vei pasīva sezonas laikā, kad preces pērk mazāk par vidējo rādītāju.
…
Uzņēmumam mārketinga funkcijas ir nepieciešamas, lai apmierinātu pircēju vajadzības un cīnīties ar potenciālajiem konkurentiem. Mārketinga galvenā funkcija ir virzīt un veicināt apmaiņu starp potenciālu klientu un uzņēmumu. Ar mārketinga palīdzību var iegūst to, kas ir vajadzīgs konkrētam cilvēkam, veicot apmaiņu ar produktiem. Uzņēmumam X ir vairākas mārketinga funkcijas: plānošana, organizēšana, koordinēšana un uzskatei, kontrole. Analītiskā funkcija – uzņēmums izpēta konkurentus, to sortimentu un cenas; kā arī uznēmums pēta pašu preci, kāda ir tā vieta tirgū, tas izmaksas un ienesīgums. Ražošānas funkcijas – uzņēmums plānojot ieviest jaunus produktus, izskata visus plusus u mīnusus, kā arī prognozē tā pieprasījuma iespējas un konkurentu piedāvātas līdzīgas preces. Noieta funkcija – tiek apskatītas cenu politikas veidošāna, tā lai piedāvājums būtu pievilcīgs galvenokārt gan patērētājam, gan arī pašānm uzņēmuma. Organizācija arī pēta pašas preces, kādas ir ienesīgas, tās izmaksas un nākotne.
-
Mārketinga audits uznēmumā "X"
Prakses atskaite20 Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība, Vadība
- Uzņēmuma darbības analīze
- Uzņēmuma mārketinga apraksts
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma darbības analīze
Prakses atskaite augstskolai41
-
Uzņēmuma mārketinga apraksts
Prakses atskaite augstskolai10
-
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā "Uzņēmuma vadīšanas un tirgzinības tehnoloģiju novērtēšana"
Prakses atskaite augstskolai37
Novērtēts! -
Mārketinga prakses atskaite uzņēmumā "Nakts Mēbeles"
Prakses atskaite augstskolai14
-
Prakse uzņēmumā. Uzņēmuma finanšu situācijas izvērtējums
Prakses atskaite augstskolai21