Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:688272
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mērķi:

1.Attīstīt novērošanas prasmes, mēģinot saskatīt pārmaiņas dabā.
2.Aprakstīt konkrētu situāciju, pamanot notiekošās pārvērtības dabā dažādās laika situācijās.
3.Attīstīt saudzīgas attieksmes pret dabu, ieklausoties, iejūtoties dabā ka tās sastāvdaļa.

Uzdevumi.

1.Izvēlēties konkrētu vidi, vietu, kurā veiksiet novērojumus dažādos laika posmos, situācijās. Raksturojiet tās atrašanās vietu, tajā atrodamos objektus.
2.Izveidot izvēlētās vides, objekta novērojuma aprakstu, veicot pētījumu 5 reizes, dažādās situācijās, laika posmos. Parādīt izmaiņas, kas noticis savādāk. Pamatot, paskaidrot tās utt.
3.Jaunu augu atpazīšana. Izvēlēties augus, ko pati līdz šim nezināju.
4.“ Kas dzīvo zem akmeņiem?”
5.Vēstule” Kad liekas- pat akmenim ir dvēsele.”
6.Objektu kolekcija. Apraksts , nosaukums.
7.Mācību prakses kopsavilkums.





1diena.
Dienas moto.- ” Aiziet, atrast, izvēlēties.”
Uzdevumi. 1. Gatavošanās vērojumam.
2.Konkrētās vides izvēle.

Cilvēks, putns, saule, gaiss ir dabas daļa. Tāpat kā katram vecākam arī Dabas mātei ir mīļi visi tās bērni. Katru krūmiņu, katru zālīti, kociņu, zvēriņu tā aprūpē un tur savā gādībā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties