Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:989230
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saturs    2
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
2.  Nemateriālo ieguldījumu uzskaite    5
3.  Pamatlīdzekļu uzskaite    7
4.  Ilgtermiņa finanšu ieguldījumu uzskaite    11
5.  Krājumu uzskaite    13
6.  Debitoru parādu uzskaite    15
7.  Naudas līdzekļu uzskaite    17
8.  Pašu kapitāla uzskaite    20
9.  Uzkrājumu uzskaite    23
10.  Kreditoru uzskaite    24
10.1.  Darba algas aprēķināšana    25
10.2.  Atvaļinājuma apmaksa un slimības naudas aprēķināšana    26
10.3.  Ieturējumi no darba algas    26
10.4.  Darba algas uzskaite    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
  PIELIKUMI    29
Darba fragmentsAizvērt

Šodien sortimentā ietilpst ap 250 dažādu produktu – šokolādes tāfelītes, konfektes, kārbas, karameles, zefīrs, cepumi, vafeles, marcipāns.
„Laima” nes Latvijas vārdu arī Baltijā un Pasaulē, tādās valstīs kā Vācija, Zviedrija, Krievija, Izraēla, Urugvaja, Austrālija, Anglija, Grieķija, Baltkrievija, Islande, Somija, Ungārija, Portugāle, Jaunzēlande, Azerbaidžāna un ASV. 2004.gadā eksporta apjoms sastāda 45% no kopējā apgrozījuma, prioritārajās valstīs apjomi palielinājušies – Igaunijā par 70% un Lietuvā pat par 90%.
Lai nostiprinātu savas pozīcijas tirgū, palielinātu eksporta apjomus un uzlabotu ražotās produkcijas kvalitāti, uzņēmums turpina darbu pie jaunu tehnoloģiju ieviešanas ražošanas procesā.
A/S „Laima” pieder vairāki meitas uzņēmumi gan Latvijā, gan ārpus tās:
SIA „Euro Food”, Latvija (100%)
AS „Laima Eesti”, Igaunija (100%)
UAB „Laima Lita”, Lietuva (100%)
SIA „Saldumu tirdzniecība”, Latvija (50%)
OOO „Laymauz”, Uzbekija (80%)1
Uzņēmuma galvenais uzdevums ir nepārtraukta attīstība, tādēļ izvirzītie mērķi ir:
nostiprināt tirgus līdera pozīciju Baltijā, palielinot tirgus daļu Baltijā un palielinot dominējošo pozīciju Latvijā, kā arī attīstot eksportu ārpus Baltijas;
palielināt Laimas preču zīmes nozīmi, kas nodrošina pieaugošu pārdošanas apjomu un rentabilitāti;
attīstīt spēcīgu un dažādotu produktu portfeli, vienlaicīgi fokusējoties uz prioritāriem zīmoliem un peļņu visvairāk ienesošām produktu grupām Baltijā;
uzlabot ražošanas izmaksu efektivitāti, kļūstot par Baltijā efektīvāko saldumu ražotāju līdz 2007.gadam. 2
Uzņēmums grāmatvedības kārtošanai izmanto specializētu datorprogrammu „Axapta Daamgard”.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1121840
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties