1.Aprakstiet, kādi iekšējie normatīvie akti lietvedības darba reglamentēšanai ir izstrādāti Jūsu prakses organizācijā!
SIA “X” ir izstrādāta un apstiprināta lietvedības instrukcija “Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi”.
Instrukcija nosaka kārtību, kādā veidā uzņēmumā SIA “X” tiek organizēta lietvedības sistēma un informācijas plūsma, reglamentēta dienesta dokumentu sastādīšana, noformēšana, reģistrēšana un darbs ar šiem dokumentiem, to izpildes kontroli, apkopošanu un glabāšanu, atbilstoši Latvijas Republikas Ministru kabineta 1996.gada 23.aprīļa noteikumiem Nr. 154 "Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi", Latvijas Republikas likumu "Par arhīviem"[1].
1.2. Kas un kādā situācijā strādā ar šiem normatīvajiem aktiem?
Lietvedības darbs uzņēmumā SIA “X” ir organizēts pēc jauktas sistēmas: uzņēmuma kancelejā, kadru daļā u.c. struktūrvienībās.
Dokumentu pieņemšanā, sadalē, noformējuma pārbaudē, reģistrācijā, apgrozībā, sistematizācijā, lietu veidošanā, apdarē, uzglabāšanā, sagatavošanā nodošanai arhīvā, arhīvā nesaglabājamo dokumentu sagatavošanā iznīcināšanai, kā arī to faktiskajā iznīcināšanā, dokumentu noformēšanā mašīnrakstā vai datorsalikumā atbild SIA “X” sekretāre-lietvede un par lietvedību atbildīgie darbinieki struktūrvienībās [6].…