1.Prakses mērķis:
1.Sekmēt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskā darbā;
2.Pilnveidot saskarsmes prasmes un iemaņas;
3.Veicināt nākamās profesijas kompetenču apgūšanu;
4.Pārbaudīt atbilstību, sagatavotību un piemērotību izvēlētajai profesijai;
5. Uzsākt materiālu apkopošanu kvalifikācijas darbam.
2.Prakses uzdevums:
1.Izvērtēt un analizēt dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas procesu uzņēmumā, tā atbilstību normatīvajiem aktiem. Dot savus secinājumus un priekšlikumus darbības pilnveidošanai.
2.Izvērtēt un analizēt dokumentu apriti uzņēmumā:
saņemto, nosūtāmo un iekšējās aprites dokumentu uzskaiti un reģistrāciju;
iesniegumu, sūdzību un priekšlikumu lietvedību;
dokumentu sistematizāciju pēc uzņēmuma lietu nomenklatūras.
Dot savus secinājumus un priekšlikumus darbības pilnveidošanai.
3.Izvērtēt un analizēt dokumentu arhivāciju konkrētā organizācijā, uzņēmējsabiedrībā vai iestādē (prakses atskaitē pamatojumu balstīt uz LR likumdošanu par arhīviem un Latvijas valsts arhīvu ģenerāldirekcijas instrukcijām par juridisko personu arhīvu dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu un izmantošanu un Valsts institūciju tipveida dokumentu glabāšanas termiņu sarakstu ievērošanu un izmantošanu). Dot savus secinājumus un priekšlikumus darbības pilnveidošanai.
4.Noteikt praktikanta piemērotību patstāvīgai biroja darba organizācijai un vadībai.…