1. SECINĀJUMI
Darbā gaitā tika izveidots atbilstošs lēmumu pieņēmšanas koks, lai palīdzētu kompanijai SIA „AM Food” veiksmīgi ieguldīt savu naudu. Kompanijai ir jāizvelās kādu no lēmumiem: ražot jaunu produkciju vai modernizēt vecu produkciju. Pētniecības un marketinga nodaļas piedavāja kompanijai divas alternatīvas: ieviest produkciju bez reklāmas kampaņas vai veikt intensīvu kampaņu. Tika veikti visi aprēķini un rezultāti tika pievienoti katram posmam atbilstoši aprēķiniem. Rezultātā izradījas, ka vislielako peļņu kompanijai nesīs modernizēta produkcija, tās vērtība ir 18980 Ls. Lēmumu kokā var skaidri redzēt, ka modernizējot vecu produkciju, kompanijai jāveic intensīvu reklāmas kampaņu.
Arī uzdevums bija atrisināts ar TreePlan programmatūras palīdzību. Izmantojot TreePlan tika konstruēts lēmumu pieņēmšanas koks. Rezultātā izradījas kā TreePlan pieliekums piedavāja tādu pašu alternatīvu – modernizēt vecu produkciju. Tās nesīs kompanijai 18980 Ls.
No tās var secināt kā uzdevums tika veiksmīgi atrisināts. Tika iegūti vienādi rezultāti, atrisinot uzdevumu ar lēmumu koku palīdzību un ar TreePlan programmatūras palīdzību. Abos gadījumos kompanijai ir jāizvēlas produkcijas modernizēšanu, jo abos gadījumos tas nes vislielāko peļņu.
…