Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:158006
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Organizācijas saimnieciskā darbība    3
1.1.  Pēdējo gadu darbības rezultāti    4
1.2.  Attīstības gaita un tendences    5
1.3.  Priekšlikumi saimnieciskās darbības uzlabošanai    7
2.  Organizācijas mārketinga darbība    8
2.1.  Mārketinga funkcijas    8
2.2.  Biedrības klientūra un / vai patērētāji    9
2.3.  Konkurenti un konkurētspēja    10
2.4.  Mārketinga komunikācijas efektivitāte    11
  Mārketinga audita izziņa    12
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Biedrība Labdaris.lv ir bezpeļņas organizācija, kurai ir skaidri noteikti mērķi, uz kuriem tā efektīvi tiecas, izmantojot dažādus mārketinga paņēmienus, lai piesaistītu aizvien vairāk cilvēkus, kas varētu sniegt palīdzību ziedojot.
2. Mērķauditorija biedrībai Labdaris.lv lielākoties ir jaunas māmiņas un pensionāri, kas emocionālāk uztver palīdzības lūdzēju stāstus un ir gatavi ziedot vismaz nelielas summas, taču regulāri, kā arī turīgi cilvēki, kas ziedo, lai pašapliecinātos un paaugstinātu pašapziņu.
3. Mārketings ir neatņemama Labdaris.lv ikdienas sastāvdaļa, jo pētījumu rezultātā tika noskaidrots, ka pateicoties tam cilvēki atkal sāk uzticēties šai biedrībai un nepakļaujas nomelnošanai, bet atsaucas uz rīkotajiem pasākumiem un biežāk paši iesaistās dažādās aktivitātēs, lai redzētu kā notiek ziedojumu vākšana.

Priekšlikumi
1. Lai turpinātu atgūt labo slavu, komunikācijas nodaļas vadītājai nepārtraukti ir jāievāc informācija par saziedotajām naudas summām un laicīgi tās jāizvieto biedrības mājaslapā, lai cilvēki justos droši par savu ziedoto naudu un sekotu līdzi vēl nepieciešamās naudas summas apjomam.
2. Reklāmas efektivitātes uzlabošanai biedrības vadībai būtu nepieciešams aicināt palīdzības lūdzējus piedalīties video materiālu uzņemšanā, izklāstot savu stāstu un aicinot sabiedrību nepalikt vienaldzīgiem, un vēlāk tos publicēt sociālajos tīklos.
3. Pasākumu organizatorei ir nepieciešams censties ikreiz aicināt uz labdarības pasākumiem sabiedrībā atpazīstamus cilvēkus, kas neatteiktos kļūt par pasākumu vēstnešiem un rosinātu ikvienu kā ieraksties uz šiem svētkiem, tā arī palīdzēt cilvēkiem atveseļoties un kļūt laimīgiem ziedojot.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties